Allvarligt talat!
Jag har tröttnat på att spela sims … inget är kul alls , allt känns blää.
Får se om det bara är idag jag känner så eller om det håller i sig …
Höörrruu! Lägg av :-D du äääälskar sims, oki? ;-P
- Emmy,
Sajtvärd för Shetlandsponny på engelska versionen
Så känns det ibland. Ta en paus, fortsätt senare :) Spela annat några dagar/veckor :P
haha så nu saknar jag sims nu när jag inte har det 
men ska ladda ner alla sims två och sims tre, så den saknaden försvinner. saknar dig älskade sims <3
Är antagligen (och förhoppningsvis) bara något temperärt! Ta en paus och börja spela igen om några veckor så ska du se att spellusten är tillbaka! Det händer mig hela tiden! :)
Jag tycker det är likadant varje sommar… Jag känner inte för att spela något då.
Känner likadant ibland. Har inte spelat på ett jättebra tag men har inte haft någon motivation eller insperation till det.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har också ett uppehåll just nu. Hoppas att jag kommer igång med spelandet igen nästa vecka men man vet ju aldrig. Det krävs inspiration och det är svårt att få fram den på beställning.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Ibland tröttnar man, helt enkelt! :)
Jag är i en vågperiod just nu och spelar lite allt möjligt när lusten faller mig in. Växlar mellan Mass Effect, Sims 3, Kingoms of Amalur Reckoning och så lite TV-spel. Samt att jag skriver mycket och gärna på sommaren.
Men jag försöker hålla igång spelsuget och det funkar rätt så bra. Har en del kul på g. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Jag är inte alls sugen på att spela på mitt legacy nu.. Jag spelar mycket hellre på min utforskare Paris! Men jag får skuldkänslor för alla som väntar på ett nytt inlägg på legacyt… :(
Ha inte dåligt samvete… hur kul är det att spela då? Inte kul.
Din legacy går ingenstans, och inte vi heller. :)
Jag är fortfarande inte sugen på att spela sims just nu nu, men efter att haft en dipp så ska jag väl vara tillbaka här på sajten igen i alla fall.
Lucinda och Greta vilar upp sig i ett litet tag till. Och Legacyn Lucinda Vader vilar dom med, med allt kommer tillbaka så småning om. :-)