The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1464 ggr
colorfulllama
0

Hjälp!!

Hej, jag har letat efter en enhörning jätte långe och jag av bff med en katt, en hund och en häst, och sen hittade jag en enhörning som jag la till i familjen.. Jag klickade på det där fältet där uppe och skrev in testingcheatsenabled true och klickade på hästen sen typ lägg till i familj, menas det med att man bjöd in till familjen?

Plus attt jag tog bort dom andra djuren för jag orkade inte med dom men är fotfarande bff!

Men jag kan inte ändra utseendet på min enhörning, och nån sa att man går in på öndra sadel typ men då måste jag sitta på enhörningen och sen klicka in på då måste hon ju hoppa av enhörningen och det liksom funkar inte! D:

Hur gör jag? D':

Hjälp!!

[lillakaninen]
0

Om man har bra relation till enhörningen kan man adoptera den. Då kommer det upp ett alternativ som jag inte kommer ihåg vad det heter. Om man lägger till den via fusk räknas det inte som "adoption" på samma sätt :) Sen när du har en enhörning kan du skriva in testingcheatsenabled True, om du inte redan gjort det, och högerklicka på enhörningen. Sedan ändra i Skapa en sim :) Hoppas det hjälper

colorfulllama
0

Det funkar inte :(((

Mitchika
0

Du måste varea BFF med FYRA husdjur, oavsett om det är hundar, katter eller hästar. Det spelar ingen roll, men det måste vara fyra.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

colorfulllama
0

Aha okej, men jag äR bästa vän med en katt en hund en vanlig häst och en enhörning räcker inte det? Eller måste jag skaffa en häst till?

Mitchika
0

#4 Jag tror det krävs vanliga husdjur och inte Enhörningar.

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

colorfulllama
0

Aaah okej :) Testar att adoptera en häst då :p

Hundtokigajag
0

Man kan skriva in "testingcheatsenabled true" i fuskrutan och tryck på  shift och tryck på enhörningen och så kan du trycka på "lägg till i aktiv familj", ett lättare sätt :)