Sidan som laddar i början
På förstasidan när man kommer in på Thesims iFokus är det ju just nu en bild från när Katy Perry Sötsaker prylpaketet laddar innan man ska spela. Det verkar som att vissa får ett nytt sånt utseende för varje expansion/prylpaket dom installerar. Men min är samma som jag alltid haft. Husdjur var den expansion jag laddade ner först, och det är samma "laddnings-sida" nu som när jag köpte det, även fast jag installerat flera andra expansioner. Det är ingen stor grej som måste lösas, men jag tänkte om någon visste varför det är så, eller om alla andra också har samma hela tiden
Förlåt om det blev lite rörigt, men hoppas någon förstår :)
Det är den senaste expansionens sida som visas. Har du installerat tidigare expansioner efter att du skaffade husdjur så ändras inte sidan.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Ok så om jag installerar t.ex Övernaturligt när det kommer, så kommer den sidan visas? :)
Tack så mycket för hjälpen! :D
Precis :)
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag köpte Husdjur först, sen Drömjobb, Kvällsnöjen & Destination Världen. Jag är så himla trött på husdjurs laddningsskärm.. Jag undrar hur det blir med övernaturligt…
#4 Det var just därför jag frågade, för jag vill se hur den ser ut med Övernaturligt ^^ Men jag håller med, har tröttnat på husdjurs laddningsskärm :)
Jg har Rampljusets laddningsskärm. ^^ Min favo är den till Leva livet. Så otroligt snygg!
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#6 Hur ser den ut? Haha är nyfiken ^^
Brun bakgrund,sen ett stort träd med grenar åt alla håll. Den är såå snygg.
(det är fler detaljer men kommer ihåg dom.)
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
Om man vill så går det även att ladda ner en mod så man kan välja hur det ska se ut (:
//Jessie
#9 Den måste jag försöka hitta :D Next stop, Google :)