The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1807 ggr
NelliZ
0

Familjen Hansen - Leagacy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!
Hoppas ni står ut med ennu en leagacy tråd, för här och nu skapar jag en till, vet inte hur känge jag kommer orka skriva här, men just nu kliar de i fingrarna, och motivationen på topp. Glad Hoppas ni kommer att gilla det!
---------------------------------------------------------------------------------

Grundaren till denna genaration heter Julie Hansen.
Julies bakrund är grå, hon blev utsparkad från ett barnhem där hon lämmnas som spädbarn. Hon var vart där hela sitt liv tills hon nu fyllt 18 och har sparkats ut. De köpte hhenne en tomt och gav henne lite pengar att leva på…ynka 1300 kr. Julie har egenskaperna: Flörtig, snackare, sparsam, & djur älskare.

Härhar ni en bild på Julie. Glad

//Julia

NelliZ
1

Äntligen eller vad man nu ska kalla det, har Julie flyttat in på sin lilla tomt. Med lite hjälp av några byggubbar reste sig en liten vägg, klädd av bygghandelns överblivna tapeter och de lät även lägga ett litet golv.

Resultatet var inte de vackraste, men Julie var nöjd. Hon köpte sig en säng, ett kylskåp, en toalett och ett handfat. -av de billigaste slaget, för att kunna överleva.

Nu var de dags att utforska staden! Glad Det första Julie gorde va att skaffa sig ett jobb, vips så blev hon anställd hos polisen, som tjallare. Sedan tog hon sig en promenad runt området, hon såg en fin liten bongård med en vacker trädgård full av olika plantor. Ingen var hemma just då, så Julie pallade lite frukt och grönt. De var väll inte så fraligt tänkte hon och gick vidare till gymmet för att låna dusch oc sedan hemmåt.

Bild på "Huset"

På andra sidan finns toalett och handfat.

//Julia

NelliZ
0

När Julie kom hem plingade hon på hos de närmsta grannarna för att presentera sig, hon blev varmt välkommnad av Felix Mango och hans familj, som visade sig vara Julies chef!

De började prata, diskutera lite om arbetet osv och kom rätt bra överens! En ny vän kommer Det säkert att bli. I hemlighet tyckte nog Julie han var lite söt, men inget hon tänkte gå närmare på, de hade ju nyss träffats.

Hon återvände hem och åt middag, inte särskilt glaouröst kanske, en smörgås med lite marmelad stod på menyn sittandes på toastolen helt ensam.

Sedan kröp hon i säng, imorgon var det en spännande dag, första dagen på jobbet! Skrattande

Julie & Felix

//Julia

mylife00
0

följer:)

♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥

[lillakaninen]
0

Följer :) Du skriver jättebra :D

fiffeliffe
0

Följer Glad

Cool

blondie4you
0

följer :D

HoppanLoppan
0

Följer! Herregud, jag visste inte att du kunde skriva så bra Tungan ute

ElviraElvan
0

Följer!

// EEFörlägen

NelliZ
0

Tack så mycket. :) Tyvärr har jag lagt ner det. Spelat förmycke, skrivit förlite. :/ Kanske lgör ett nytt leagacy så småningom.

//Julia