OT - Vad sysslar Mitchika med?
Jag är inte så aktiv som jag brukar vara längre. Vad kan Mitchika egentligen syssla med?
Jo, se bilden…!
Blogg över kattungarnas liv och uppväxt finns nu uppe! http://kattgudmodrarna.blogspot.se/
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
Åh du har blivit Kattmormor
Så söta :-)
#1 Ja, det var långt ifrån planerat… XD
Men är man med vid förlossningen får man ett dumt band till kattungarna och när ägarna sen ber om hjälp… ja… är man Mitchika så finns det inget annat svar än ja… XD
Men kattungar är för söta, snart börjar dom resa ragg och hoppa på sidan, hur sött som helst. :-)
#3 Dom är fullt upptagna med att spotta och fräsa åt hunden och även oss vid vissa tillfällen.. Dom är aningen småskygga och väldigt lättskrämda för människor.
Jo men om familjen hade barn, så kan det ha sin anledning. Dom kommer ändra sitt beteende. Åh mysa med så små sötingar saknar jag. Min pappa när han flyttade från mamma under ett tag så hade han en katt som fick kattungar och jag och min bror älskade att leka med dom, men dom gavs sedan bort.
Men familjens senaste katt var Emil, vårt lilla hittebarn. Vi hade just misst vår älskade Nisse, som var mer en hund än han var katt. Vi skulle aldrig ha en ny, det varade i någon vecka. Då vi var på en ö i skärgården under vecka, en dam i den lilla butiken hade hört att vi mist vår katt och berättade att hon hade hittat en kattunge i skogen, men hennes andra katt ville inte veta av kattungen, vi smälte om smör. Jag döpte honom till Emil och efter vår semester så blev det Veterinären då han var full med skabb i öronen och full med ohyra. Han hade väldigt små öron då han hade blivit biten i dom.
Katter är underbara djur och ett av mina favoritdjur, då jag har växte upp med 3 st vilket jag redan berättat dock för dig.
Gosa med dom från mig. :-)
Jag vill haaaa. Men går inte =(
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#5 Jag hoppas det. :)
Stackars lillmisse blev skrämd av Stray. Snarare, skrämde sig själv. Den vandrade glatt på och märkte inte hunden på golvet. När missen insåg att hunden var där fick den en mindre hjärtattack, stackarn!
Det gick att lugna den ganska snabbt, dock. Har det på video när jag försöker lugna den darrande lilla kattungen. Det gick bra tillsist. :)
Stackars lilla Emil, övergiven och utslängd. :( Vilken tur att damen hittade honom och sen gav honom till er. :D
Jag önskar jag kunde ha katt permanent, men just nu är det lagom med djur samt att jag måste hitta en mer permanent lösning på kattallergin. Att ha kattfamiljen här kanske hjälper att motarbeta allergin lite, vem vet?
#6 Jag känner exakt samma sak, ska du veta.. :) Vill behålla för alltid, men går inte…
Ska jag slänga ut sambon och ersätta honom med en katt istället? 
Får passa på att gosa med Rampus (Rasmus/Hampus) när jag är hos min bror. Sist vi var där så fick stackarn inte vara ifred för varkem mig eller sonen. Vi ville passa på att gosa så mycket vi kunde. :-)
#8 En katt vet jag inte om det kan ersätta sambon… men två tror jag definitivt grejar det! :D Två kattungar skulle fylla ut tomrummet bra, även om dom säkerligen inte kan tillföra en lika stor inkomst som sambon gjorde. ;D
Övergosad misse, vilket elände.. XD
#9 Ja jag får väl behålla sambo då … för pengarnas skull ;-) Katter kan inte köpa sims åt mig …
Nu ska jag kolla bloggen :-P
Åh mamma katt ser ut som brosans Rampus … :-) Får snart ta redan på vad han heter en gång för alla ..
#11 Jasså, gör hon? :D
#12 Japp :-) Ja egentligen dom båda, Hampus och Rasmus då dom är bröder. :-) Därför jag aldrig minns vad den heter som han har kvar :-S
NAAAW! Vilka gullungar! :D
#13 Vad jobbigt!
#14 Ja, söta, men små monster som alla kattungar är. :)
Åååh!! Jag vill också ha kattungar! Men tyvär är jag den enda i familjen som vill :s
Men jag har ju redan en vuxen katt, så får låssas att han fortfarande är en liten bebis ;)
Te sunt non solus ♥
Min kompis köpte en liten kisse för snart 3 veckor sedan, och GUD vad busig hon hon är.. Men så söt!
ÅH! Kattisar! Så söta! Läste de två länkarna. Gud vilken snäll djurvän du är!
Lycka till! :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
aaaaaw
Medarbetare på Pokémon iFokus
Hur går det? :-)