Kommer bli oaktiv.
Nu är det så att jag har blivit Medarbetare på Ensamhet iFokus och där av är det den iFokus sidan jag kommer ha uppe hela tiden.
Sen när jag börjar skolan får jag först och främst en ny lärare, jag vet inte om den kan skjutsa på oss massor av läxor eller ta det lugnt med hemma uppgifter..
Och jag får betyg, börjar 6:an så det är sista året på låg stadiet och första året med betyg. Har inte lust att gå ut 6:an med massa F..
Så The sims iFokus får mest vara uppe när jag spelar sims, jag säger inte att läxor och medarbetar rollen blir en börda men jag vill göra bra jobb på både Ensamhet och i skolan ;_;
Hoppas ni förstår och att ni inte dör av att jag försvinner här ifrån :P
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Såklart vi förstår, och du försvinner ju inte helt heller :D Men du kommer bli saknad helt klart :) Grattis till att du blivit Medarbetare föresten :D
Nä men jag spelar konstigt nog inte mycket sims nu för tiden, har nog en period :P
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#2 Det tror jag vi alla har haft ^^
Åh får man betyg i 6:an nu? Måste vara alldeles nytt, eller? Då min dotter går upp i 8:an nu och ska få sina första betyg.
6:an är inget högstadium …. enligt mig …. bli inte butt på mig nu men så har jag sagt till min dotter med när hon började 6:an :-)
Jag är ju av den äldre sorten när man började högstadiet i 7:an :-)
Men jag säger lycka till i skolan och lycka till med ditt arbete som Medarbetare.
Vi syns här inne när du får tid. :-)
Jag tror jag fick betyg redan i sjuan..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Hm kanske har att göra med vart man bor.
Skrev fel med lågstadiet, och ja vi får betyg A,B,C,D,E,F.
A,C,E är MVG,VG,G och resten mitt emellen om man tex inte gjort nog för MVG en mer för att få VG :)
Tycker dock det är lite tidigt i sexan, tror min bror började få i 8:an..
Vi ses när vi ses :)
#7 Ja det systemet med A,B osv får mina barn med, då den äldsta går på gymnasiet nu.
Men själv så fick man 1-5 i betyg :-) Mina föräldrar fick så som ni ska få nu, sedan kan man hoppas på att dom slutar att byta, då det blir snurrigt.