Ladda upp hus till Exchange
Idag var det en här på iFokus som ville att jag skulle ladda upp ett hus på Exchange, så jag tog reda på hur man skulle ladda upp det. Jag testade, men det kom inte till min sida på Thesims3.com. Jag testade med ett annat hus, och det funkade. Men sedan när jag testade det första huset igen, kom det inte till min sida. Finns det något som kan göra att vissa hus inte funkar?
Var osäker på vilken Grupp jag skulle lägga den i
_Edit: Din tråd har flyttats från TAS BORT till skapat / SimsBrooke Sajtvärden
_
Någon som vet?
Vet inte vad som kan var fel, men antagligen är det något i huset som inte gillas. Innehåller det möbler från andra sidor än EAs? Det kanse inte godkänns.
#3 Ja det kan nog vara så, kan testa utan dom :) Tack så mycket för svar :D
Nu står det att den är uppladdad i startprogrammet, men det kommer aldrig till Min studio :c
Det kan ta tid innan den kommer till studion, så hur är det nu?
Det är samma här, fast med min värld. Den kommer inte upp på exchange :(
#7 Åh värld, där har jag ingen erfarenhet av. Men är det bara EAs saker i världen?
Japp det är det.. :( Jag är så ledsen, har verkligen kämpat med den för att andra ska kunna ta del av den.
#9 Det finns ju andra sätt om du har en egen blogg.
#6 Den har fortfarande inte kommit upp :c
#10 Finns det något annat sätt för mig att ladda upp huset?
#10 Gör det? Hur? :o
Just nu ligger världen i något konstig sims3pack format :(
Här kan man lägga upp filer och dela med sig utav, många sidor som använder detta, så även jag http://www.mediafire.com/
#13 Det verkar vara en toppensida. Men vet du om det funkar att ladda upp en sims3.pack fil? :)
lycka till <3
#14 Ja jag gör det själv :-)