The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1651 ggr
Ella
1

yeey!

igår fylde jag 14 år och vad fick man? jo destinations världen :DD så grymt najs!! nu är det bara kvällsnöjen, övernaturliga och årstider kvar sen är jag ganska nöjd ^^

Nu har jag grundspelet, rampljuset, husdjur och destinatins världen :D

lottis98
0

Vad kul! :D Destination Världen tycker jag är en jätte rolig expantion, så jag tror absolut att du kommer ha kul med det!

Och grattis på födelsedagen! :D

Ella
0

#1 ja det är as kul att äventyra :D hoppas att jag träffar en mumie någon gång :P

tack!

lottis98
0

#2 Usch, nej! Mumierna skrämmer livet ur mig! varje gång jag går in i ett gravsum med en sarkofag i så dubblas min puls och jag springer ut därifrån för jag är rädd att jag ska få en örbannelse utav den! xD

Shalin
0

Grattis i efterskott :D Hoppas du kommer ha kul med spelet :)

Ella
0

#3 hahaha dom är ju häftiga xD båda mina simmar är modiga och killen är våghals, så hoppas dom klarar sig ifrån förbanelsen xD men finns mumier bara i egypten eller finns dom på andra ställen också?

lottis98
0

Jag har bara stött på dem i egypten, men jag äventyrar inte jätte mycket så det kanske finns i de andra länderna också.

Ella
0

hmm kanske det :/ men eftersom att mumier är en del utav egyptens historia så är det nog så att dom bara finns där :)

ElviraElvan
0

Jag fick en förbannelse en gång. Håll bara simmen glad Glad Om man får en förbannelse och inte orkar hålla den glad  kan man gå till Sfnixen har jag för mig…

// EEFörlägen

KlaDkAkA!:D
0

grattis! :D jag älskar det hoppas jämt på att få träffa en mumie eller 2 när jag stiger in i gravkammaren :DDD

riktigt kul men själv tycker jag inte att Paris är ett så kul ställe :P

Ella
0

tack för gratulationer :P ja just nu har jag vart i kina och i frankrike (sparar ju det bästa till sist :P ) sen blir det EGYPTEN xD

KlaDkAkA!:D
0

#10 hehe varsego, omg Egypten är värkligen bäst! det finns massor kul där! :D

Ella
0

#11 ja det är därför jag sparar det till sist :P