yeey!
igår fylde jag 14 år och vad fick man? jo destinations världen :DD så grymt najs!! nu är det bara kvällsnöjen, övernaturliga och årstider kvar sen är jag ganska nöjd ^^
Nu har jag grundspelet, rampljuset, husdjur och destinatins världen :D
Vad kul! :D Destination Världen tycker jag är en jätte rolig expantion, så jag tror absolut att du kommer ha kul med det!
Och grattis på födelsedagen! :D
#1 ja det är as kul att äventyra :D hoppas att jag träffar en mumie någon gång :P
tack!
#2 Usch, nej! Mumierna skrämmer livet ur mig! varje gång jag går in i ett gravsum med en sarkofag i så dubblas min puls och jag springer ut därifrån för jag är rädd att jag ska få en örbannelse utav den! xD
Grattis i efterskott :D Hoppas du kommer ha kul med spelet :)
#3 hahaha dom är ju häftiga xD båda mina simmar är modiga och killen är våghals, så hoppas dom klarar sig ifrån förbanelsen xD men finns mumier bara i egypten eller finns dom på andra ställen också?
Jag har bara stött på dem i egypten, men jag äventyrar inte jätte mycket så det kanske finns i de andra länderna också.
hmm kanske det :/ men eftersom att mumier är en del utav egyptens historia så är det nog så att dom bara finns där :)
Jag fick en förbannelse en gång. Håll bara simmen glad
Om man får en förbannelse och inte orkar hålla den glad kan man gå till Sfnixen har jag för mig…
// EE
grattis! :D jag älskar det hoppas jämt på att få träffa en mumie eller 2 när jag stiger in i gravkammaren :DDD
riktigt kul men själv tycker jag inte att Paris är ett så kul ställe :P
tack för gratulationer :P ja just nu har jag vart i kina och i frankrike (sparar ju det bästa till sist :P ) sen blir det EGYPTEN xD
#10 hehe varsego, omg Egypten är värkligen bäst! det finns massor kul där! :D
#11 ja det är därför jag sparar det till sist :P