The Sims iFokus

The Sims

Etikettfel-och-buggar-med-spelet
Läst 1244 ggr
enrödgroda
0

Launchern probleeeeem D:

Så härom dan så grejade jag och min pappa med mitt kretskort. Vi bytte ut det och ersatte det med ett annat, med lite mindre minne (det låter konstigt, men mina fläktar var smällheta och datorn lite småseg i största allmänhet) Vi kopierade över filerna till det nya med Apricorn, och allt var fint som snus.

Men tidigare idag när jag skulle spela, så sa den nått om att jag var tvungen att ominstalera allt eftersom grundspelet inte var kompatabelt (eller nått i den stilen). Så jag avinstallerade allt, och omistallerade grundspelet (jag har mina backuppat mina saves och CC på ett anat ställe)

Jag fick för mig att kolla spelet utan moddar eller expansioner eller nåt, men så fort jag öppnar launchern så säger den: " Ett fel uppstod vid programstart. Mer information finns i loggen."

Så jag kollar upp det (Dokument/Electronic Arts/The Sims 3). Hittar en anteckning som heter Sims3LauncherLogFile. Den är tom.

Jag har startat om, och fixat med uppdateringar i största allmänhet med datorn. Jag vet inte vad jag ska göra, help? Gråter