The Sims iFokus

The Sims

Etikettthe-sims-medeltiden
Läst 2169 ggr
Hallonsmurfen
0

sims medeltiden

hejsan, min syster köpte igår sims medeltiden (jag köpte drömjobb :D ) så jag undrar om någon kunde berätta lite om det.

behöver man sims 3?

kommer gammalt sims överföras till medeltiden?

kan man spela sims 3 samtidigt?

kommer gamla kläder komma till medeltiden och tvärtom?

Medarbetare på Pokémon iFokus

lottis98
0

Nej man behöver inte the Sims 3. Det är ett helt eget spel och har inget med the Sims 3 att göra heller. :)

Hallonsmurfen
0

dtänkte nästan det x)

Hallonsmurfen
0

*tänkte

Hallonsmurfen
0

nu tänker hon byta det FörvånadObestämd

lottis98
0

Synd… För det är ett jätteroligt spel! :/

Hallonsmurfen
0

jag försökte övertala henne hela kvällen igår att testa det och till slut gick hon med på det, men i morse kom hon och sa att hon skulle byta det iallafall…

Hallonsmurfen
0

det var tio dagars öppet köp och hon hann inte lämna tillbaka det, så nu har vi det tillsammans, och då undrar jag…kan man spela sims 3 samtidigt?

lottis98
0
Hallonsmurfen
0

jag menar att man kan ta ut medeltiden, sätta in 3an, spela på 3an, ta utden och sen spela på medeltiden igen :)

lottis98
0

Ja, såklart. Det funkar ju som vilket annat spel som helst! Den skivan som sitter i är det spelet du kan spela! ;)

[SallysPigge]
0

Jag borde verkligen ge detta spel en chans, just nu samlar det damm ..

lottis98
0

#11 Det är verkligen ett jätte roligt spel! Tycker verkligen du borde ge det en chans! ;)

Smullis
0

Tycker faktiskt om the sims medeltiden jättemycket! :D

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Alsmen
0

Superkul spel :D Det är mycket humor, men man kan inte vara lika kreativ som i sims3 men ändå riktigt roligt

[SallysPigge]
2

Hm det är ju det jag känner mig så fruktansvärt låst när jag spelade, gjorde knappt något alls … ja ja en regning dag kanske … men oj det regnar visst … ObestämdFlört

lottis98
0

#15 Jo man är ju ganska låst till det man ska göra, men tycker ändå det är ganska kul att man faktiskt har saker att göra. ;)