sims medeltiden
hejsan, min syster köpte igår sims medeltiden (jag köpte drömjobb :D ) så jag undrar om någon kunde berätta lite om det.
behöver man sims 3?
kommer gammalt sims överföras till medeltiden?
kan man spela sims 3 samtidigt?
kommer gamla kläder komma till medeltiden och tvärtom?
Medarbetare på Pokémon iFokus
Nej man behöver inte the Sims 3. Det är ett helt eget spel och har inget med the Sims 3 att göra heller. :)
dtänkte nästan det x)
*tänkte
nu tänker hon byta det 

Synd… För det är ett jätteroligt spel! :/
jag försökte övertala henne hela kvällen igår att testa det och till slut gick hon med på det, men i morse kom hon och sa att hon skulle byta det iallafall…
det var tio dagars öppet köp och hon hann inte lämna tillbaka det, så nu har vi det tillsammans, och då undrar jag…kan man spela sims 3 samtidigt?
#7 Hur menar du?
jag menar att man kan ta ut medeltiden, sätta in 3an, spela på 3an, ta utden och sen spela på medeltiden igen :)
Ja, såklart. Det funkar ju som vilket annat spel som helst! Den skivan som sitter i är det spelet du kan spela! ;)
Jag borde verkligen ge detta spel en chans, just nu samlar det damm ..
#11 Det är verkligen ett jätte roligt spel! Tycker verkligen du borde ge det en chans! ;)
Tycker faktiskt om the sims medeltiden jättemycket! :D
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Superkul spel :D Det är mycket humor, men man kan inte vara lika kreativ som i sims3 men ändå riktigt roligt
Hm det är ju det jag känner mig så fruktansvärt låst när jag spelade, gjorde knappt något alls … ja ja en regning dag kanske … men oj det regnar visst … 

#15 Jo man är ju ganska låst till det man ska göra, men tycker ändå det är ganska kul att man faktiskt har saker att göra. ;)