The Sims 3 Högtider?
Visst skulle det vara mysigt att kunna fira jul i sin simfamilj? Jag skulle tycka det var väldigt roligt! Och att tex det skulle finnas att man kunde fira påsk och sånt! Åkte upp till Orsa idag (4 timmar i en trång bil…) satt verkligen och tänkte på hur allt skulle se ut, och tyckte det verkade helt underbart. Och jag tycker högtider borde innehålla "årstider" också. Eller året om.
Någon mer än jag som skulle tycka det var kul? 
(Finns det någon chans att man kan få dom som skapar The Sims att fixa det här..? Tror personligen att fler kommer köpa "Högtider" än katy Perry…)
Det kommer, med allra största sannolikhet, att komma :) I varje fall årstider.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
#1 Hoppas det! :)
Tror inte att dom kommer göra ett spel med jul, påsk osv eftersom det är kristna högtider. Och det kan ju finnas folk från andra religioner som spelar. Men vem vet, dom kanske hittar på några egna högtider? (:
Men årstider/väder hoppas jag att det kommer (:
//Jessie
Jag har bytt kategori från "Eget innehåll" Till "TS3 - Expansioner m.m
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Det finns ju redan gratisprylar på The sims 3.com som har lite högtider, som gran tex. :-)
Sedan så varför skulle dom inte kunna skapa ett prylpaket med jul eller annat? Då dom gjorde jul till sims 2 :-)
Precis!
Men jag hoppas mer på att årstider kommer, mycket roligare! :)
Ja absolut, Årstider är mitt absoluta favorit expansion så man kan hoppas på att det blir mer högtider prylar i så fall :-D
Skulle vara jättekul med och kunna fira alla årstider vi gör =) Halloween, Jul, påsk, nyår, även Usas Thanksgiving =)
Ja verkligen men då behöver man årstider … om vi inte vill fira jul mitt i sommaren som Australien exempel…..
#9 Precis : D
#8 Håller med! :D
#12 Absolut, jag nämnde det med tidigare :-)
#5, #12 Det är ju sant. Jag har i alla fall hört att dom inte gör högtider eftersom spelarna har olika religioner, men det kan ju vara rykten bara (:
//Jessie
jag hade gärna haft högtider eller som sagt årstider hellre än showtime faktiskt ! , fast ser lite fram i mot övernaturligt !:)
Tycker dem ska hitta på egna högtider inspirerade av riktiga men döper dem till något annnat ;) Typ att dem kanske tar julen som är kristen(men döper den till något annnat), men man skulle också kunna ta högtider inspirerade av t.ex muslimska och judiska högtider
Men t.ex högtiden thanksgiving är ju inte religös på något sätt och inte midsommarafton heller ^^
Skulle vara kul om dem tog högtider från många olka land och inte bara typ usa.. ;)
Vet att det är en gammal tråd…
----------------------------------------------------------
Det kmmer ju att komma årstider