The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1955 ggr
Jesperlinden97
1

TS3-Seasons

Jag måste tyvärr dissa övernaturligt, ÄR HELT SÅLD PÅ ÅRSTIDER <333
Tänk er? Djurliv, Leva Livet och Årstider! My life's complete! <333

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

lottis98
0

Jag tänker nog också satsa på Årstider först. Verkar så SJUKT kul!!! Jag kommer vänta med Övernaturligt till jul. :)

Jesperlinden97
0

#1 Årstider kommer ut till min födelsedag typ, 6 dagar innan :)

- Darren Criss

lottis98
0

#2 Skulle bli en fin födelsedagspresent! ;)

Jesperlinden97
0

#3 Yeah! :D

- Darren Criss

torpetskaniner
0

När kommer årstider ut? :O Kan man se mer info någonstans?

Scorpio97
2

Övernaturligt, väder och husdjur - då är jag nöjd :D

Tänk er en älva ridandes på en enhörning över en snötäckt äng <3

Fyller år sjunde november, sex dagar innan väder kommer ut

//Jessie

Jesperlinden97
0

#5 kommer ut den 13:e Nov :) Så jag sa fel, inte 6 dagar innan min födelsedag, trodde först det var den 21:e :)

- Darren Criss

Mitchika
2

Jag längtar efter Övernaturligt mycket mer än Årstider, kan jag säga. :D

Visst, årstider vill jag ha också, men jämfört med hur mycket skoj man kan ha med övernaturliga varelser så känner jag att årstider bleknar lite i jämförelse.

Jag menar, alla olika former av familjer och utmaningar man kan göra! :D Skapa en zombie och förvandla majoriteten av kvarterets invånare till zombies och sedan skapa en familj med varulvar (eller bara vanliga simmar) som ska försöka överleva där utan att bli zombies!

Legacys med varulvar, älvor, vampyrer…

Vampyrfamiljen med ett spöke till butler och en "varulvsvalp" som husdjur till sitt lilla barn och som gömmer en zombie nere i sin källare, som jag velat göra så länge. :D

Göra Eithan till älva, se om lilla Grym kan bli en varulv tillråga på allt som han redan är!

Alkemister och zigenare som går runt och ställer till med saker till höger och vänster…

Nej, dissa Övernaturligt du. Personligen tror jag mer på Övernaturligt än Årstider. :)

Visst så längtar man efter snö och årstider, med att bygga snögubbar och roliga säsongsfestivaler, samt regn och åska. Utomjordingarna är jag överlycklig över att dom gör en comeback, men som sagt, jämfört med allt skoj som Övernaturligt erbjuder så känner jag att jag har min favoritexpansion där. :D

Jag oroar mig mest över hur mycket buggar, glitchar och liknande som kan uppstå i Årstider, i och med att spelet släpps så snart efter Övernaturligt… hinner dom verkligen gå igenom allt och släppa en stabil expansion, eller blir det som det blev med Husdjur igen?

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[SallysPigge]
0

Längtar efter båda, fast mest årstider, men övernaturligt är redan betald, men bokar väl Årstider med snart :-)

Alsmen
0

Vill ha båda :( Och känner att jag verkligen vill ha leva livet också…

Tokyo
0

Jag tänker inte köpa övernaturligt. Jag vill nämligen att det ska vara så verklighetstroget som möjligt. (Ja, tjat, tjat…) Därför ville jag inte ens att dom skulle "ta med" aliens i årstider (haha, är jag konstig? Skäms) och jag kanske ska köpa Destination världen.. så i det expansionspaketet vill jag inte att de ska vara mumier.

Jag vet att jag är konstig.

0___0
0

Jag ska köpa båda x))