The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 1902 ggr
zintus
0

Hur byter jag spel?

Hej! :)

Jag har lite problem med mina Sims 3 spel. Jag vill spela Sims 3 Husdjur, men spelet säger till mig att jag inte har Sims 3 I Rampljuset skivan i..? Jag förstår inte vad jag ska göra. Jag vill ju spela Husdjur, inte I Ramljuset. :( Måste jag avinstallera I Rampljuset för att få spela Husdjur?

Hoppas någon kan hjälpa mig. :)

SimsBrooke
0

När du installerar ett nytt sims spel så försvinner inte dina andra sims spel du har installerat. Du lägger bara till ett nytt spel så du behöve rinte avinstallera I rampljuset.

Alltså du lägger till ett spel och dina andra spel fungerar inte. Dem finns där.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

lottis98
0

Nej, man spelar ju alla på en gång! ;) Så även fast du har I Rampljuset i så spelar du alla spel som du har installerat.

BettaSplendens
0

Har du installerat båda spelen kan du spela båda samtid, alltså du kan tex ha en hästransch samtidigt som du är en popstjärna från rampljuset, förstår du? Spelen läggs liksom ihop eller vad man ska säga :) För att spelet ska funka måste du ha i den senaste skivan som du installerat.

zintus
0

Jaha! :D Jag hade ingen aning om att man kunde ha allting samtidigt. Tack så mycket! :D

[SallysPigge]
0

#4 Det är det som är det bästa med sim man kan blanda allt, simmen rider en dag och sjönger nästa :-)

LeeKnow
0

Tack! Jag ha ju samma problem så nu fick jag med svar ;)