The Sims 3 Datormus:)
Igår var jag i Kista centrum och gick in på game för jag skulle kolla hur mycket I rampljuset kostade, dom hade rea, så det kostade bara 199 kr! Var på väg att köpa det men ändrade mig… Men iaf, så såg jag en The sims 3 datormus. Den ändrar för beroende på simmens humör.
Grönt för glad, gult för neutral, och röd för arg/ledsen.
Köpte den inte men skulle vara kul att ha:D
Någon utav er som har en sån?
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Oj visste inte ens att en sådan fanns :-O
Jag har sett sånna flera gånger, men inte värt pengarna tycker jag, alltså, det är ju väldigt coolt och så, men jag skulle inte ha köpt den.. :)
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'

Jag har inte en sån men jag har läst att det där med att den ändrar färg efter humör inte funkar utan den bara växlar mellan de tre färgerna lite hursomhelst.
Jag har läst om den datormusen och tyckte den verkade helhäftig! :)
Men som #3 så har jag även läst recensioner och liknande från personer som har datormusen att den inte fungerar som utlovat. Det är huvudsakliga skälet till att jag inte köpt den, hur läcker den än är. :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
har oxå sätt den! skulle vilja ha den, men den är ju rätt så dyr, och om den inte funkar som den ska så är det inte värt det tkr jag ;) men man kan vinna en sån på the sims 3's hemsida, i forumet där, de delar ut 3 st och man ska bidra med sin bästa simssommar bild! jag är med där, gratis är ju alltid gott ;)
Har för mig att Curtis Paradis har haft den där och han tyckte inte alls om den. Skulle aldrig lägga ut pengar på en sån grej.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Haha, var på en spelaffär igår och såg den och tänkte men det här måste jag skriva om på thesims iFokus! Men jag köpte den inte heller, men vart riktigt sugen.. :)
Fy, såg hur obekväm ut som helst ju x)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Ser ju lite roligt ut. Hade jag behövt en ny hade jag köpt den :P.
Men läste precis om den, och det är tydligen så att drivrutinerna inte följer med till den här musen så dom måste man leta upp själv för att den ska fungera med humöret på den aktuella simmen… så utan dessa drivrutiner så blinkar den lite hur som helst :)
#9 Aha, är det så det ligger till? I såna fall skulle jag faktiskt överväga att skaffa den. :D Sån Simsnörd är jag.. XD
#10 Haha, det är jag med. Och det är ju lite roligare med annorlunda saker, än tex bara en grå datormus 
#11 Precis! :D
Jösses, ett så onödigt inköp egentligen… XD Men det lär väl dyka upp en sådan någon gång i tiden när jag har råd. :D
#12 hahah , men onödiga inköp e ju så dumt men ändå så roligt ;D
Jag tycker också att den är ganska dyr. Med tanke på att den bara byter färg, skulle inte jag heller köpa den…
Ja men den är inte värd något fast den skulle ha bytt färger för humor.. För man har handen på datamusen och döljer + att man inte tittar på data musen så ofta..
#15 Men håll med om att lite roligt verkar det ju? (Om den nu fungerade, vill säga).
#15 Såg att du råkade skriva humor istället för humör, om det hade varit efter min humor skulle den vara röd hela tiden…

#17: Haha, soory ;)
har sett sånna och vill gärna ha men jag vill inte betala den xD jag tycker den är flr dyr med tanke på att den inte är sladdlös som är mycket smartare och bättre!
Jag har hört att den inte funkar som den ska..
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag har en sladdlös och den kosta bara 20 Kr ;) Roligt att ha en men roligare att betala lite för en annan som också blinkar och är sladdlös en en som inte ens funkar som den ska ..
#21 den här musen fungerar som den ska, men som med många andra saker idag måste du hämta drivrutiner till den innan den funkar som den ska :)
Haha, häftig! Men själv är jag nog lite för sparsam (snål!?) för att skaffa en. 
Satsar hellre på en riktig gamermus, typ razer <3
#23 jag är också vääääldigt snål.
#21 var har du köpt den ? :)