The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 1616 ggr
JuliaHolivia
0

Familjen Diamond

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har nu bestämt mig för att börja med min första Legacy. Eller i alla fall något liknande. Är inte så säker på att jag är så bra på det bara ;) men vi får väl se!

Hon bor i alla fall i Apaloosa Plains, hon är alltså min sim.

Info om henne:

Namn: Carlie Diamond
Ålder: Ungdom
Kön: Kvinna

Carlies favoritfärg är lila, hennes favoritmat höstsallad och hon bara älskar pop.

Hon är väldigt prydlig och gillar att ha snyggt och rent omkring sig. Men en snyltare kan man väl vara för det? Hon är en riktig snackare och älskar bilar, bussar och gud vet allt, som den fordonsentusiast hon är. Bokmal är hon också på köpet.

Så här ser Carlie ut:

JuliaHolivia
0

Carlie flyttar in på en stor tomt och får snabbt ett hus med endast 1 rum.

När hon tränar på gymmet träffar hon Jonny Jonsson och det blir kärlek vid första ögonkastet. Han följer med Carlie hem…

JuliaHolivia
0

Det tar inte lång tid innan Carlie friar till Jonny. Han säger självklart ja. Jonny flyttar hem till Carlie och med flyttar hans bruna sto Frazze.

Jonny är ryttare, bra på att kyssas, opassande, virtuos och festprisse.

Frazze är en liten (nja…) typ som är vresig, nervös, snabb, grisig och bara hatar hopp. Hon är en vuxen häst.

JuliaHolivia
0

Jonny har börjat måla, än så länge har han inte visat så jättefina kunskaper, hehe… :)

JuliaHolivia
0

Carlie har bestämt sig för att ta hand om en liten valp och adopterar lilla Bonita som är stolt, grisig och ljudlig. Bonita är en söt liten svartis som låter extremt mycket!! Skrattande

JuliaHolivia
0

Det visar sig nu att Jonny är åldring! Carlie blir sur och bestämmer sig för att göra slut. Jonny blir förkrossad men Carlie bryr sig inte, hon vill bara ha ut honom!

JuliaHolivia
0

Bonita har också fyllt år och vuxit upp. Hon har nu blivit en äventyrlig liten tjej. Grattis Bonita! :)

[lillakaninen]
0

Följer :D

Gerbilles
0

Följer oxå! :D

[Paulinerm]
0

Jag med! :D

JuliaHolivia
0

Kul att ni vill, har inte hunnit spela så mycket men sen blir det mera :)

JuliaHolivia
0

Blev buggigt o skit! Följ min nya, Familjen Rauswall :)