Sunlit Tides eller Lucky Palms?
Tänkte skaffa några av dessa världar men jag kan inte riktigt bestämma mig. Någon som testat båda eller bara ena? Skriv gärna vad ni tycker så jag får lite lättare att bestämma mig :)
Jag köpte sunlit tides igår, och det är det absolut bästa köp jag någonsin gjort. Hade bara sett några bilder innan jag köpte den och WOW vilken stad alltså! Är sjukt imponerad av EA, och det vet jag många som är.
Sunlit Tides ska föreställa en typ "semesterö" men självklart stannar alla hushållen kvar och åker inte hem igen. Den är större än vad man tror, har underbara hus och allmänna tomter såsom nya kaninhål och liknande, specialdesignat för just denna stad. Familjerna som redan existerar där verkar väldigt intressanta och jag som aldrig spelar på redan existerande familjer skulle lätt kunna tänka mig att spela med någon av dem.
Har startat upp en legacy i den staden och här kommer lite bilder.
Min sim i ett av de existerande husen. Ett jättegulligt glashus med havsutsikt. Kan tillägga att de flesta husen är i stil med detta, eller typ bungalows.
Håret min sim har får man med, jag vet inte om det är i vanliga versionen eller guldversionen.
Kan även tillägga att simmarna i den här staden har namn som inspirerats från typ Hawaii eller liknande. Och som ni ser på bilden ovan finns det några snyggingar i den här staden också ;)
Åhhh,den vill jag ha! Men den kostar,eller hur? Grr! Ä så avis på alla som kan köpa städer,koplanter,osv med simpoints! Jag dööööör..!!
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina