i rampljuset skillnad?
Hej, va inne på Gamestop idag och köpte i rampljuset (WOOHOOO) och såg att katy perry versionen kostade 299 medans den "vanliga" kosta 299, och då jag inte är ett jättefan av katy köpte jag den vanliga, men nu tänker jag vad skillnaden igentligen är? borde jag lämna tillbaka den och köpa katy versionen istället?
Jag har inte katy perry versionen, men jag skulle absolut inte vilja ha den :/ Jag är mycket mer för att sims ska se rätt så verkligt ut. Sakerna som finns med katy perry är ju massa godis, glass och starka färger av vad jag sett på bilder och sånt iallafall. Jag tycker då att det ser väldigt fjantigt ut :P
Det är väl menat att det ska vara sött. Men tycker mest det ser fjantigt ut som sagt :P
Jag skulle gärna också vilja veta skillnaden. Vet egentligen inte ens vem Katy Perry är, men jag vet vad godis är och just därför vill jag definitivt ha hennes prylpaket :)
#2 I katy Perry i rampljuset har jag för mig att det tillkommer en scen, posters och några kläder men jag är inte helt säker men jag vet att det tillkommer en scen i alla fall
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Borde man köpa båda eller ger Katy Perry samma sak men mer?
#4 jag är nöjd med det enklaste den utan katy perry
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
okej, så skillnaden är inte så stor? ska ladda ner det nu iallafall, hoppas det är kul :) hört så mycket bra om det :)
#6 Ladda ner? Från Origin eller CDON? :)
Webhallen har oftast bra priser annars, men jag vet inte om dom erbjuder direktnedladdning… 
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
från skivan ;) köpte den på gamestop!
#8 Ah, okej! :D
Jag missförstod när du sa "ladda ner". :)
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
jaha, det kanske gick att förstå på fler sätt!