Efter Årstider?
Man kan ju undra varför dom släpper Årstider så tätt efter Övernaturligt?
Och Sedan när vi fått Årstider så har vi alla fått vad vi önskar. Så vad händer sedan tro? Är det slut? Kommer det annat som vi inte har tänkt på?
Vad tror ni?
Ingen aning, men jag hoppas i alla fall på universitet/college, typ som det fanns till tvåan! :)
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
Ja just det, den gillade jag :-)
Jag hoppas också på nåt liknande universitetspaket :)
Håller med tidigare talare.. 
Ett tag var det rykte om The sims 4. Men tror inte om det. 
Min Legacy - http://legacychandi.bloggplatsen.se/ Kika gärna in. :3 
Mina älskade råttor, hund, familj och vänner är mitt allt. //Adina
#5 Det är nog för tidigt för det, kan jag tro om det nu kommer någon. Sims 4 pratades det ju redan om direkt efter Sims 3 hade kommit. Har slutat lyssna på dom rykterna då jag inte sett EA säga något om det.
Sims 4 ska det varit prat om, men jag tror inte dom har kommit så långt ännu så att det är aktuellt. Jag tror vi har Sims 3 med expansioner i ett par år till innan en fyra kommer. :)
För personligen har jag svårt att se vad man kan göra bättre än. Sims 3 är väl i det stora hela det man kan önska sig av en livssimulator. :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Själv är jag väldigt förvånad att dom presenterat årstider innan dom släppt övernaturligt. Tror dom hade tjänat mer pengar om dom hade väntat tills efter att övernaturligt släppts. För nu är dte vissa som låter bli att köpa övernaturligt för att dom ska kunna köpa årstider, men om dom hade väntat så hade dessa personer redan hunnit köpa övernaturligt men ändå vilja ha årstider. Och EA brukar ju försöka tjäna så mycket pengar så möjligt.
Nu när jag har Husdjur, och snart Övernaturligt och Årstider - så är jag faktist nöjd. Kommer inte på en enda sak som jag känner saknas i mitt spel (:
Sen kommer väl Sims 4 om nått år eller så. Kommer dock stanna på 3:an tror jag. Har slösat tillräckligt mycket pengar på det, orkar inte börja om med ett nytt spel.
//Jessie
Ja kommer det en 4:a snart så får min sambo ett hysteri anfall först, men låter mig köpa spelen ändå och expansioner och allt … Men jag vill njuta av sims 3 nu, kände att jag inte hann njuta av sims 2 sista expansioen tillräckligt innan sims 3 kom …
Dem släpper Övernaturligt och årstider så tätt inpå för att de har hållit på med Årstider i över ett års tid.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Hmm, ja undra vad som kommer sen.. Lär väl komma något prylpaket.
Jag hade jättegärna velat ha ett IKEA-prylpaket, som fanns till 2an. Det var så fina grejer tycker jag :)
Det finns ju många fler expansionspaket dem kan komma på. Det finns ju hur många idèer som helst och allting, hoppas på ett universitetsliv typ eller kanske något sådant…
Always <3
Dem kan göra arbetsliv, studentliv,

Jag är nog också väldigt nöjd efter övernaturligt och årstider, dom expansioner som jag har just nu är Destination världen, husdjur och leva livet och det är nog dom som jag faktiskt vill ha men hade varit roligt med lite prylpaket med kanske ladugårds-tema och bara trädgård-plantor och träd?
#13 Ja arbetsliv, hade varit kul igen :-)
#14 Ladugårdstema, låter intressant, varför inte Bondgård? :-P
#11 Tycker jag med 
// EE
Typ "The sims 3 lantliv" :P
Eller med nöjesfält osv.
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
#17 Ja Nöjesfält tänkte jag med på igår då jag börjat spela på Rollercoaster 3, tänkte att det skulle varit simmar med :-)
#18 Åh det spelet har vi också :P
/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡
Jag tror inte dom kommer sluta tillverka expansioner bara för dom har gjort årstider. Som dom andra säger så finns det myyyycket mer dom kan skapa som fanns i tvåan.
#19 Visste é det kul :-)

Ja men precis, det finns säkert mycket mera man kan göra till expansioner och prylpaket. Men skulle verkligen vara kul med "The sims 3 - Lantliv" 
Jag tycker The Sims 3 nöjesfält lät kul.. :) att man typ ska kunna bygga egna nöjesfält och egna karuseller osvosv :)
Åh, vill ha både "lantliv" (med många "bondgårdssaker" och så) och nöjesfält med karuseller osv. Låter sjukt kul…
Jag vill ha så att man kan bedriva sin egen affär eller café, liknande arbetsliv i 2:an fast nu så när man åker iväg till sin fastighet så stoppas inte åldrandet! Perfekt! Har lääänge velat ha det i 3:an, hellre än årstider!
alltså något jag hoppas på, det är typ vilda djur, med vargar, rådjur, älgar, björnar osv :) eller typ lite magiska djur, som drakar, gripar osv xD
#26 Rådjur finns det ju i husdjur :P
// Elin :)
"I think therefore I am"
- Descartes
#27 ja men jag tänkte mer att man kunde typ att man kunde ta hand om dom mer och få ungar osv :D
holledays? kanske?
Julafton? Påsk, och andra saker! fast de kanske ingår i the sims 3 årsider… :S
/Hälsningar Bea och kaninerna
Uppfödning av rex hermelin
#29 Ja Påsk och Halloween såg ut att göra det i alla fall :-)
#27 nej det är väl hjortar?
Jag skulle vilja att det kom två stycken till :)
Lantliv
Där man kan ha kor, grisar, höns och getter osv. Där man typ bor på en riktigt bondgård och det gärna fick tillkomma en till värld som typ hette "Farmdale" man skulle kunna försörja sig på djuren, växter osv. Djuren skulle man kunna mjölka, slakta, para, sälja och få saker som tex ull och så :) En sak som jag skulle tycka var skiiit kul är om man skulle kunna låta hästen/hästarna dra en vang som simmen åkte i! Sen skulle man också kunna ställa ut sina djur och kunna vinna tex finaste ko osv.
Sen så skulle jag vilja att det kom ett spel som hette typ "Skolliv"
Där skulle man kunna få en större inblick i barnens/tonåringarnas skolgång och man skulle kunna styra simmen i skolan. Man kanske hadde typ ett shema i barnets/tonåringens ryggsäck där det typ stog : Klockan 14.00 Matte. Om man inte ville spela i skolan och typ laggade mat på en annan sim skulle barnet/tonåringen sköta sig själv genom att gå till lektionerna och så :) Man skulle kunna fuska på prov, busa i klassrummet och kunna bli mobbad eller mobba andra skolgående simmar ;) Man skulle kunna skolka och kanske ha idrott eller så :)
Det här är mina dröm spel till Sims 3 :) Hoppas dom kommer!
Klart att laxen ska ha en jolle
#32 Gillar dina tankar förutom en sak och det är mobbingen, sådant ska inte få förekomma och något jag aldrig skulle göra. Tycker det är en riktig hemsk tanke.
#32 Allt låter jättebra förutom som SallysPigge säger, mobbningen. Skulle ALDRIG tillåta mobbning i the sims eller i det verkliga livet.
Som dom andra två säger, det är inte kul med mobbning..
Mobbning borde stoppas kommer det med i ett sims kanske det uppmuntrar de som spelar och kanske ökar mobbning i verkligheten…

Det är jättemånga som önskat sig årstider om man läser på nätet.
Jag ska köpa det när jag får råd.
Angående skolliv tycker jag att skolan skulle kunna ringa hem till föräldrarna om barnen inte gjort läxan eller så.
Mobbing tycker jag också låter som en dålig ide, men däremot tycker jag att syskon skulle kunna smågnabbas lite med varandra utan att behöva ta till fullt slagsmål, skvallra för föräldrarna och så. Klaga på att syskonet använder deras leksaker och liknande.
Årstider, Lägenhetsliv, Studentliv och sen skulle nöjesfält vara kul, eller typ att man kunde driva egna butiker, typ bageri och så. Sen är jag nöjd..
Tycker itne heller att de ska göra allt för mycket småtjafs… Själv är jag väldigt mycket för att allt ska vara så verkligt som möjligt, så hade gärna sett en högtids-expansion med jul och andra högtider som inte finns med i årstider. Men det är kanske lite svårt att göra eftersom det är ganska olika i alla länder, men.
Annars vore det kul med, som jag skrev tidigare, typ IKEA. EA verkar ju på sista tiden väldigt angelägna att samarbeta med andra kända personer/varumärken såsom diesel, katy perry, åså den där zombie-saken. Så varför inte IKEA, HM och liknande som fanns med till 2an också :D
Jag skulle vilja ha ett expansionspaket där man kan fira massa högtider, t.ex jul, påsk osv.. Skulle inte det vara kul så säg..
#33, 35 och 34 kan fatta attt ni tänker så men skrev det lite hej vilt bara vad som kom upp i min tanke och så blev det som det blev ;)
Klart att laxen ska ha en jolle
Vill inte vara någon glädjeförstörare nu eller så, men som jag har hört ska det bara komma åtta expansioner och åtta prylpaket till TS3… någon som vet något om det eller har hört något annat? :/ Ang. TS4 har det varit folk som jobbat för EA som berättat att de arbetar med en fyra, men man kanske inte ska lita blint på att det verkligen stämmer. Själv skulle jag tycka att det var konstigt om EA lade ner The Sims-serien då de ju fortfarande tjänar stora pengar på den.
Jag skulle tycka att det skulle vara roligt med typ något där man kan vara i djungeln, alltså bo där i typ ett litet trähus och måste gå ut och plocka frukt och att man kanske kan träffa på apor och sånt..
Nu kanske ingen fattar vad jag menar, men men

Jag tycker att det ska komma typ ngt prylpaket till djuren osv. Nya funktioner, kanske nya djur, tillbehör? :)
Jag har nåra förslag.
Föräldraliv
Alltså att man kan göra det bättre för både föräldrarna och barnen. Kanske lite mer familjesaker. Jag vet att det nästan låter som Leva livet, men det skulle vara jätte kul med ett dagis. Och typ hudsdagis, ålderdomshem där gamlingarna kunnde vara när de blev gamla.
Shopping
Att det kom ett paket där det fanns typ en stad med små butiker som man skulle kunna gå in i och typ köpa souvenier eller kläder. Och så skulle jag vilja att det fanns H&M och ett shoppingcenter, att men typ kunde ha en "shoppingdag".
Sen som #42 säger:
Typ Exotic
Att man kunde flytta till en djungel och bygga en egen by, eller en liten trähydda och försöka överleva. Att den kanske fanns folk som redan bodde på ön som man kunde undresöka.
Det hade vart super kul om dom spelen skulle kunna komma!!
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
det kanske kommer sims 4…
Medarbetare på Pokémon iFokus
Oj såg nu att jag råkade posta inlägget 2 ggr
♥♥♥ I love Justin Bieber and Twilight ♥♥♥
Åh vad många härliga förslag och idéer ni har, förhoppningsvis går något i uppfyllelse, för det får inte ta slut här.
Bra förslag ni har kommit med! det finns mkt mer att skapa till sims3 om man bara tänker efter, fantasin sätter aldrig stopp!! ;)
iaf så vill jag inte att sims 4 kmr än, om ni tänker såhär så var sims1 aktuellt i 4 år 2000-2004, sims2 i 5 år 2004-2009, sims3 har bara än så länge varit det i 3 år, så hoppas att de har de minst aktuellt i 2 år till! sen så undrar jag vad de kan göra bättre i 4:an när redan allt finns i 3:an? ;) man kan se hela staden, alla bra ep har kommit/kmr, väldigt bra grafik m.m :) så undrar hur de tänker sen! men det ska bli intressant, men vill njuta av sims3 nu så hoppas de inte går för snabbt fram! :)
Djungelliv skulle nog va bra som ett "eget spel" som sims medeltiden, om ni förstår! :) jag skulle gärna se studentliv, som vissa redan sagt! hopaps att EA skapar lite ovanliga expansioner nu, dom borde ha j***vligt bra fantasi där, haha
Det finns hur mkt grejer som helst, en sak som jag skulle tycka var cool är om de hade funnits typ religioner och sånt, typ att man kan vara kristen och typ buddist osv, så kan man gå i kyrkor, tempel och läsa bibeln eller toran eller någon annan helig skrift. Sen hoppas jag det kommer så man kan vara gubben på jobbet och i skolan. Det hade varit riktigt coolt. Även om en redan har skrivit det. Sen det här med höns, grisar, får osv, det låter också jätteroligt! Och med typ ett nytt resmål då man kan campa och så finns det typ vilda djur som björnar och vargar och så kan man typ jaga och sådär. Det hade varit roligt
Always <3
#51 låter nästan som sims medeltiden tycker jag ;)
Det finns hur många expansionspaket som helst dem kan göra tycker jag, verkliga livet är så stort
kanske något slags "havsliv"/"strandliv" eller något typ med koralllrev delfiner, man kan dyka, åka båt, vattenskidor, surfa och simma, och kanske vara vara en sjöjungfru, jobb som pirat, fiskare (på en båt) badvakt m.m
Att man utvecklar sims 3 husdjur, Som agility och utställning, och att man får vara med på dom och inte som det är för hästarna att man bara ser en sida. Samt lantdjur. Jag vill oxå att de ska gå att ändra storlek för hästarna utan att behöva ladda ner olika sorters storlekar.
#53 Håller med!
Och som några andra säger så vill jag inte heller att dom ska göra TS4 än. Jag vill också njuta av TS3 innan de kommer med något nyare spel. (Just nu känns det som om dom går lite snabbt fram, med övernaturligt och årstider menar jag då.. liksom så tätt inpå…) Inte för att jag är ledsen för att dom släpper årstider i november, för jag vill ändå inte köpa övernaturligt.. haha… jag vill att det ska vara verklighetstroget. Jaja, nu släpper jaag det…
Men jag tycker det låter roligt med att man kan följa med simmarna på jobbet och till skolan. Ungefär som #32 skriver, "Skolliv", fast bortsett från mobbningen.
Och sen vill jag ha ett expansionspaket ("Lantliv" som jag skrev förut) med grisar, kor osv. Eller att dom utvecklar husdjur lite, så man kan ha lite mer "ovanliga" husdjur. T.ex minigrisar
Eller vilda djur som någon nämnde förut.
Men när jag fått hem Årstider i brevlådan kommer jag nöja mig ett tag innan jag köper nåt nytt expansionspaket. =)
#54 Troligtvis är det så att de släpper Övernaturligt och årstider så tättinpå är för att de har hållit på med årstider i över ett års tid. SÅ det är nog därför dem släpper det så pass nära. Dock hade jag nog tyckt att dem hade kunnat släppa det i slutet av oktober istället.
#Haha, jaa…. ÅH jag vill ha det nu!! Få det "specialbeställt" med en gång, och få spela det flera månader innan alla andra… Möhöhöhöö..
Vem vet kanske det blir ett julprylpaket till jul? :-O Hade varit kul så man får ut mer av årstider då :-)
#57 Oh ja det hoppas vi på =) Eller att man kan fira jul och alla andra högtider :D
#58 Ja :-D
#57 Fast man firar ju inte jul i alla länder, så det kanske inte går?
#60 nä men dom hade ett sådant prylpaket till sims 2 så varför inte?
antagligen nåt prylpaket :) och efter det så kanske det kommer nåt liknande studentliv :D men hoppas värkligen inte på ett sims 4…..
SIms 4 kan dem vänta med lite längre tycker jag..
#63 Ja verkligen finns massor utav utrymme för fler expansioner.
Men det är bara att vänta och se vad som händer, men vi får hålla tummarna på att någon i denna tråden får sin/sina önskningar uppfyllda :-)
det ända jag tycker de kan göra bättre i fyran är att man kan ställa in längd och mer exakt ålder…
#65 skulle dem inte kunna patcha in längd?
#65 Jag skulle vilja att i sims 4 kommer man kunna skriva in exakt hur gamla dom är när man "gör dom", och som du säger att man kan göra dom olika långa…. Istället för att alla tonåringar är exakt lika långa osv. Liiiite overkligt.
#ja det var så jag menade
Alla har så otroligt bra idéer! Ja, de borde få ut fler expansion paket osv. Och kanske fler paket osv. som gör att det mer o mer blir likt det verkliga livet, men endån roligt med att det skall finnas övernaturligt osv.
Bondgårds-liv:
Typ att man ska leva som en bonde. Att man kan ha lant-djur osv! T.ex höns, kor, får osv. Eller, iallafall sådana djur man kan få mjölk, ost, ägg osv av. Att man själv kan "odla" mat eller så xD Nya jobb, t.ex Slaktare, Hästskötare, veterinär kanske? osv. :3 HAHAH jag vet inte men något sådant. Kanske lite hemskt med slaktandet osv.
Och ja, sedan att de ger ut möjligheterna lite mer på djuren. Så att man kan göra mycket mer! Samt nya djur osv. Kanske kaniner? osv. Kanske ge ut lite mer i hundarnas möjligheter:
* De skall kunna tävla i Agility & Utställningar, och kanske jakt, vallning (?) osv. Och Katterna skall kunna tävlas i Utställning. Samt att de kan ge hästarna nya funktioner osv! T.ex att de skall kunna tävla i alla grenar: Hoppning, Fälttävlan och Dressyr. Och kanske Galopp o Trav? Och vad jag skulle tyckt vara kul är att man kunde ha jobb som hästuppfödare / eller ha stuteri. Inte bara på skojj/låtsas, utan man ska kunna driva stuteri där! Riktiga boxar, sadla, ge de foder, mocka osv. Riktigt roligt tycker jag det skulle varit! :)
ja juste! Och sedan ska man kunna se när djuren tävlar, och när simmarna jobbar i allt. Att man SJÄLV får tävla lite kanske? :) Inte att det är spelet som väljer, utan det är man själv som tävlar! Kanske mot andra spelare?
Läste lite om vad som kommer när Årstider kommer ut i November:
Låt dina simmar simma i havet en varm sommardag, fiska efter äpplen i en hink bland höstlöven, testa sina snowboardfärdigheter i en halfpipe, eller välkomna våren med ett färggrant paraply under en promenad i regnet. Helt nya aktiviteter, som fotboll och stora årstidsfestivaler, ger liv åt den speciella känslan hos varje årstid. Dina simmar kan pluta med läpparna i vårfestivalens pusstånd, eller se vilka kusliga överraskningar som väntar i spökhuset. Klä dig efter vädret med årstidsmode från regnrockar till vinterkläder. Här finns ny mat, inredning och vädereffekter, så att dina simmar kan njuta av de olika årstidernas mångfald och skönhet och leka med livet som aldrig förr!
Jag tycker the sims 3 är ett bra spel men det finns mycket rum för förbättring och en fyra kommer väl så småningom, antagligen inte förrän om flera år dock?
Visst har många önskat årstider, men jag tror det kommer många fler expansioner. Årstider är ju väldigt brett, något som de flesta som gillar the sims kommer vilja ha, men jag tror även det kan tänkas komma smalare expansioner.
Arbetsliv, finns ju typ redan? (drömmjobb)
Jag hoppas de kommer något med lant/bond djur, och hoppas de kan ta med kaniner den gången ;)
Sen tycker jag att de borde ha något prylpaket med märkeskläder och fler möbler från stora möbelföretag.
Något med lägenheter hade med varit roligt samt lite magi (om de nu inte redan finns?)
Tycker oxå att de borde komma något med sport i där de kan ha ex. ishocky, friidrott, simning osv och att de sen har tävlingar i de :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag tycker dom ska "förbättra" husdjur så man kan ha fler djur. T.ex kaniner som många säger. Minigrisar hade också varit jääättegulligt och kul.
Det skulle vara häftigt om man kunde ha små apor som husdjur (haha) också :S
Det finns mycket att förbättra.
Om nu 4an kommer så skulle jag vilja att staden skulle vara större, och att dom simmarna som flyttat ut från hushållet, att man kan flytta mellan familjerna. Jo! Mera städer och mer verklighetsliknande, flera djur, och att man kan gå mellan städerna mer!! :D
Jag vill ha lantliv och kanske något med nöjesparker och djurparker och så. hålle räven med om ett prylpaket eller liknande till husdjur, där finns mycket bra men det som är bra ska man ju förbättra. För vem gillar inte husdjur och vill ha mer av det? Kanske rentav en "Husdjur 2"?
Håller med er, det skulle vara jättekul med fler saker till djuren
Och små eller stora apor skulle vara hur kul som helst !!!

#77 Woho, ja visst låter apor roligt :D
Ja! Tävlingar till hundarna med :D
#79 ellerhur!!
#76 oj jo det va det jag också skulle säga, Vill att man ska kunna köpa flera än ett hus o ett sommarhus i skogen( Vill att det ska finnas en skog) så skulle det vara kul om jättar,älvor,tomtar m.m ska finnas!! ;D
Lantliv tycker jag låter hur kul som helst. Tänk att kunna ha kor, grisar och höns som då kunde ge mjölk, kött och ägg. Kanske får som man kunnde klippa och få ull, som man sen kunde göra kläder av. Odla stora arialer med spannmål mm som man sen kunde skörda med traktor.
Nått som jag saknar är vagn till hästarna, Jag är själv väldigt körintresserad och tycker det är synd att man inte kan ha körhästar. Tänk att kunna köra fyrspann, det hade varit kul. I vagnen kunde man ju haft med barnen också.
//Mamma till både vilddjur och tamdjur. :-D
#82 Ja hästvagn skulle allt se roligt ut i Bridgeport… ;)
#83 Exakt det jag menade!
vore kul om man kunde göra dvärgar!
#85 Jaa, menar du så att man kan bestämma längd på simmarna? För det hade varit kul. Lika om man fick bestämma exakt hur stort djuret skulle vara.

Många vill att dom ska vänta med TS4, det tycker dock inte jag. Det finns många "fel" och buggar i TS3 och även mycket utrymme för förbättring. Jag tycker att The Sims 3 absolut är ett helgrymt spel, men det börjar bli dags för en fyra enligt mig. Däremot får de gärna fortsätta att släppa expansioner tills det är dags.
Men vad kan dem göra bättre i en the sims 4? Jag kan inte tänka på nått som dem borde göra för att det ska bli bättre och roligare och spela :S
svar till #88, men också allmänt
En del jag kommer att tänka på just nu är: För det första är det fullt med buggar i spelet. Det händer konstiga saker som att spelet fryser, ett ansikte försvinner, möbler går in i väggen och andra komplicerade grejer jag inte vill gå in på för att inlägget blir för långt då.
Allt följer ett rutmönster vilket innebär att allt blir väldigt strikt, man kan inte sätta möbler precis som man vill. Hur simmarna går är definitivt en förbättring sen tidigare spel men inte färdigt än, det kan fortfarande vara svårt att gå runt katten ibland. Att husgrunden fungerar som en våning kan göra att det blir lite knivigt att jobba med när man vill ha stallet utan grund och huset med. Pelare till våning två i ett hus med grund måste stå på en grund de också, därför att de annars inte når upp, man kan inte bara göra dem längre. Att lägga tak fungerar uruselt rent ut sagt. Taken går igenom väggen på alla möjliga våningar och ibland flyger det istället ovanför och det saknas bra verktyg för att man ska kunna ta tag i det och lägga det själv.
Som många säger är det ändå lite lack i skapa-sim-läget. Man kan inte välja längd på simmarna, och det hade varit fint att kunna ställa in hårlängd. Allmänt borde det finnas fler sätt att styra frisyren på än att välja bland färdiga frisyrer och sedan ge dem en färg. Alla simmar vill gärna ha kolsvarta ögonfransar och knappen "random" har, enligt mig, ofta svårt att få till det särskilt bra.
Sedan allmänt, grafiken är inte på topp jämfört med andra spel idag, jag spelar mycket annat med. Jag vill ha ännu fler valmöjligheter, jag vill se mina böcker i bokhyllan, precis vilka jag har köpt, och jag vill kunna ha två sköldpaddor i samma akvarium.
TS4 kommer att bli ett måste för nästan alla som gillar TS3. Den kommer så småningom, och EA kommer att göra den bättre. Precis som TS3 är mycket bättre än tvåan. Det vet ni :)
(kommer antagligen inte diskutera det här en massa, säger vad jag tycker i detta inlägget och det räcker. Som sagt tycker även jag att TS3 är ett helgrymt spel, bara att det börjar bli lite "igår"känsla över det.)
Att spelen fryser sig har ingenting med bugg och göra det har med datorerna och göra, många datorer klarar inte av det och det blir så när man spelar på en laptop t.ex. Jag spelade på laptop förut men har slutat med det då jag har en stationär dator som funkar mycket bättre med och spela Sims på.
#89 man behöver nt sätta allt i rutnätet.. håll bara in ALT så kan du sätta det var du vill ^^