The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 3627 ggr
fiffeliffe
0

Familjen Blake, legacy

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej det här är mitt första "riktiga" legacy. Jag har gjort en annan bara för att testa, vilket slutade med en massa fusk…

Jag kommer inte att följa dom vanliga reglerna, jag kör mina egna fast med några gamla också. Jag kommer inte att samla poäng.

DÅ BÖRJAR VI!!!!!!!!!!!!!!!!

Det här är Sara Blake. Hon har alltid bott med rika föreldrar som älskade henne över allt annat, bara ett problem, dom överbeskyddade henne. Sara fick aldrig gå ut utan att någon följde med, hon hade inga vänner för dom trodde att Sara skulle bli skadad. Men tillslut fick Sara nog! Hon flyttade! Sara tänkte att eftersom hennes föreldrar var rika skulle hon få jättemycket pengar. Fast hon fick bara 2000.

Saras egenskaper: Vänlig, Bra sinne för humor, Älskar naturen, Vegitarian & Virtuos.

Mat: Kakor.

Musik: Pop.

Färg: Vit.

Cool

fiffeliffe
0

Sara har bestämt sig för att gå till gymet.

Olala, Sara såg en snygging på löpbandet!

Cool

fiffeliffe
0

Det visade sig att snyggingen var Barrington Diamant!

Sara förföljde Barrington och när han hade kommit hem ringde Sara på dörrklockan.

Hej, känner jag dig, sa Barrington.

Nej, du känner inte mig, jag är nyinflyttad här, jag undrar om jag kan få komma in så kanske du kan berätta om lite saker som är värt att se. Säger Sara lite omedveten om vad hon egenligen sa, han var ju så himla snygg!

Javisst, välkommen. Svara Barrington vänligt.

Cool

fiffeliffe
0

Någon som följer, vill veta så att jag inte skriver för mig själv

Glad

Cool

Shalin
0

Jag följer :D

Gerbilles
0

Föööljeer! :D

fiffeliffe
0

#5 Tack då vet jag att någon läser, då kommer jag att uppdatera snart, ska spela nu Skrattande

Cool

fiffeliffe
0

Oj såg inte att #4 följde, men tack Skrattande

Cool

fiffeliffe
0

Sara ocg Barrington har flyttat ihop, och det firar dom med lite myspysKyss

Cool

fiffeliffe
2

HAHAHAHAHAHA Hittade den här bilden på Sara Tungan ute

Cool

fiffeliffe
0

Nu går det undan!!!!!!!

Vill du gifta dig med mig ? Frågar Sara.

JAAAA SÅKLART ATT JAG VILL! Skriker Barrington av lycka !

Cool

Shalin
0

#10 Hahaha det ser så roligt ut när männen blir tokiga på det där viset xD

fiffeliffe
0

#11 Hahahaha jag vet, lika när dom hoppar upp i famnen på tjejernaSkrattande

Cool

fiffeliffe
0

Sara är gravid!!!!

Sara är gravid och vill helst ha en kille. En konstig sak är att hon har börja äta vädigt mycket äpplen, minst 4 stycken, hmmm vad kan det bero på Oskyldig

Cool

fiffeliffe
0

Glömde bilden -_-

Cool

fiffeliffe
0

Föresten har jag byggt om deras hus, om man frågar mig så vart det iallafall snyggare nu Skäms

Cool

fiffeliffe
0

Jag kommer inte att fortsätta med den här familjen för när jag spelade så buggade Sara fast och varken resetsim eller moveobjects funkade :( :(

Cool

anebit
0

flytta hela familjen till ett annat hus så lossnar hon… så fick jag göra en gång…

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

0___0
0

Vart har du fått vill du gita mig (alltså den bilden) vart har du fått Saras hår? På dne bilden?

fiffeliffe
0

#17 Det är försent, jag har redan raderat familjen Rynkar på näsan Men jag hade tänkt att göra en ny legacy, jag kan länka till tråden här senare.

#18 Jag har laddat ner från exchange, här är en länk: se.thesims3.com/assetDetail.html?assetId=631291

Det är en hel sim men håret följer med, om du inte vill ha dom andra sakerna är det ju bara att avinstallera domSkrattande

Cool

0___0
0

det visas en baddräkt?

fiffeliffe
0

Konstigt, länken borde fungera, jag kan testa lägga in en ny länk senare

Cool

fiffeliffe
0

Om du går in på exchange ochsöker på Celena Duran så kommer simmen med håret upp

Cool

0___0
0

Ok

fiffeliffe
0