Ny Stad (liten ö) Cliffvalley !!
Hej. Jag har försökt gjort städer måååånga gånger men alltid tröttnat efter ett tag och slutar bygga. Men nu har jag kommit på att om jag börjar med väldigt små kartor och sedan expanderar i mitt byggande med tiden så går det. Så detta är min absolut första stad som jag gjort i CAW. Väldigt nöjd med hur det blev.
Jag har laddat upp den. När jag laddade upp den så var tomterna tomma för man skulle få bygga egna hus och skapa stories men ni kan se hur jag själv har gjort med tomterna.
Cliffvalley är en liten liten by med endast tre familje/hustomter.
Staden har begränsat med möjligheter.
Stadshistorik: Cliffvalley grundades av Hovard Simson, han hittade ön under en av många av hans resor. Hovard Simson såg möjligheten att grunda en väldigt liten ö där endast han och hans absolut närmaste skulle få bosätta sig på. Efter att Hovard dog i en meteoritnedlag på ön så visste man inte vad man skulle göra med ön, den minimala befolkningen flyttade tillbaka på fastlandet. Men nu på senare tid har man märkt vilken resursrik plats Cliffvalley är. Trots sina ständiga meteoritolyckor så fajtas det om vem som ska få flytta till ön. Att få bosätta sig i Cliffvalley är smärtsamt dyrt men på senare tid har ön även blivit en liten turistö. Därför har ön ett välkänt spa.
(På bilden ser man Cliffvalleys spa, på andra sidan kameran är det öppet vatten).

Ser fint ut :) Kan du inte lägga ut den på exhange?
Har redan gjort det ^^
Snyggt :-)