The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1998 ggr
hahael
0

Bra sims 3 dator?

Hej hej :) Tänkte köpa en ny dator snart och vill såklart ha en som jag kan spela sims på! Vill gärna kunna ladda ner lite saker. Ha bra grafikkort och så :)

Klart att laxen ska ha en jolle

[KKlara]
0

Jag rekomenderar en "macbook pro" om du ska spela spel, vara på internet och så. Anledningen är att mac så så sjukt mycke bätte än PC.
Snyggare, enklare och ja hur ska man säga… Klockren (; Haha, en "macbook pro" skule jag rekomendera.
Men om du bara ska spela sims kan ju en stationär PC kanske vara bättre (;

//Klara

SimsBrooke
0

En Macbook är oftast VÄLDIGT dyr. Så en stationär dator skulle jag nog rekommendera visst kan dem vara dyra också, men du kan få en bra dator för under tio tusenlappen =) Min nuvarande dator har jag för mig kostade 8000 något.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

BettaSplendens
0

Har en Mac book pro som jag spelar på med alla exp. Funkar helt ok får jag säga, bättre än jag trodde men vill du ha maximal spelupplevelse för en billig peng skulle jag försöka på mig att bygga en dator själv. Min storebror byggde sin dator för 8000 kr ungefär, skulle kostat runt 16 000 om man köpte den "klar". Den flyttar han också så bor man på olika ställen är det inte bara bärbara man kan flytta fram o tillbaka :)