The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1542 ggr
[SallysPigge]
0

Fira 10 år! :-D

Idag är det en månad kvar tills jag och min sambo ska fira att vi varit tillsammans i 10 år, i ur och skur. :-D

Vi ska gå på resturang utan våra barn och jag undrar om ni har något tips på vad jag kan överraska honom med? Alltså inget dyrt eller så men något romantiskt kanske?

[postmortum91]
0

Överaska med The sims ;D

[postmortum91]
0

Nej men seriöst så finns det massa roliga saker på internet. Som att beställa ett pussel med ett eget motiv på.
http://www.pusselbutiken.se/pussel/pussel_med_eget_motiv_1000

[SallysPigge]
0

Han spelar varken sims eller pusslar … :-/ Men tack i alla fall :-)

[postmortum91]
0

Tänkt mer att ni två kunde pussla det tsm och sedan sätta upp på väggen. Ett fint motiv med er två tsm. Då gör ni ju även något tsm och sedan kan ha nytta av på väggen ^^

[SallysPigge]
0

Jo men han skulle inte pussla … han gillar inte sådant, tyvärr! :-(

Hallonsmurfen
0

du kan ju göra ett kort till honom :)

Medarbetare på Pokémon iFokus

[SallysPigge]
0

#6  Mmm jag har funderat på det …. :-)

Mitchika
0

Åh, men grattis!! :D :D :D

Vad underbart och romantiskt… Skrattande Presenter är jag dock jättedålig på…

Kan du berätta vad han gillar och tycker om, så kanske man har något att utgå ifrån? :) Eller vill du överraska med något helt nytt? :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

[SallysPigge]
3

Ja det är ju det, han och jag har inga gemensamma intressen alls, tror jag … :-S

Han gillar allt som killar gillar, förutom sport.

Han spelade Age of Empire en del men det var länge sedan nu …

Han älskar Action och Western filmer.

Han är mycket på High Chaparall med sonen.

Han älskar att köra bil vilket han gör varje dag på jobbet och en massa på semestern.

Han är en soffpotatis och det är väl det ända han har gemensamt med mig … :-D

Han älskar chokladen Geisha ..

Och han är världens mest omtänksammaste kille som kom in i mitt liv när jag mådde som sämts och redan hade 2 barn. Han är 8 år yngre än mig och blev en pappa över en natt för mina barn. Och nu har vi en gemensam son som fyller 9 år till jul.

Vi har vår bästa tid just nu efter dessa bedrövliga 10 år (alltså jag har varit och är sjuk fortfarande) och vi står kvar starkare än någonsin.

[KKlara]
0

Du kan ju bjuda honom på bio eller hyra en action eller wstern film (;

//Klara

Hallonsmurfen
0

du kan ge honom geisha Kyss

Medarbetare på Pokémon iFokus

[SallysPigge]
0

#10 Hm Har lite av en social fobi och vill inte sitta inne på en bio, och köpa filmer till honom fungerar inte så bra då han redan köper mycket film, vi har 2 st höga Billy-bokhyllor fulla med filmer och skulle snart behöva en 3:e … Visst jag har en del av filmerna … men där är massor av hans.

Just det han älskar krigsfilmer med …. :-/

Mitchika
0

Jag är ju lite av en hopplös romantiker, men bäst är det ju när man känner personen…

Något enkelt och romantiskt… en röd ros och en Geisha i en cowboyhatt, placerad vid sängbordet, köksbordet eller vardagsrumsbordet kanske? :D

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

mikkan01
0

En doftgran, geisha och en full tank i bilen så kan han rejsa runt sen…ha ha Flört

~mikkan

Emmy
0

Du skulle kunna köpa massor med geisha, ta lim eller dubbelhäftande tejp på den meer platta sidan av pappret, limma på ett hjärtklippt stort papper och fylla hela ;-) Sedan kanske skriva något romantiskt på baksidan?