The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 1986 ggr
Jesperlinden97
0

Frågor

Tja!
Efter att min dator krashat och efter jag tappat bort mitt grunspel, har jag nu entligen fått låna grunspelet av en vän!
Nu undrar jag, allt jag köpt i The Sims 3 Store, hur får jag tillbaka det i spelet?
Går det ens? Jag har fortfarande kvar mitt TS3 - Husdjur, som också är reggat på The Sims egna hemsida.

Tack på förhand! Nu ska jag installera spelen, och sedan väntar en historia! Glad

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[SallysPigge]
0

Inne på The sims 3  så finns Min Sida där ska Köphistorik finnas där allt du köpt och kan ladda ner igen :-)

Jesperlinden97
0

#1 Tack så mycket! Skrattande

- Darren Criss

[SallysPigge]
0

#2 :-)

htt
0

#1- Men funkar det om man använder en annan skiva? Alltså ett annat grundspel?

[SallysPigge]
0

#4 Vad menar du? förstår inte riktigt?

Men allt man köpt på sims 3 sida finns att ladda ner igen på köphistorik.

htt
0

Jo, men eftersom TS,vad jag förstått, installerat om sitt grundspel med en annan skiva än den hon hade först, funkar det då? Trodde Store-innehållet var kopplat till endast en skiva/kod :)

[SallysPigge]
0

#6 Jag tror det funkar, men vi får väl se vad TS säger :-)

Jesperlinden97
0

Jag har fortfarande kvar mitt The Sims 3 Husdjur, som också är reggat på The Sims hemsida, tror det borde funka! Ska genast installera det och sedan kolla ;P

- Darren Criss

Jesperlinden97
0

Det gick! :)

- Darren Criss

[SallysPigge]
0

Även om du inte hade haft husdjur så tror jag att det hade gått. Då man faktiskt har betalat för saker från Thesims3.com man äger dom så det hade varit konstigt om det inte skulle fungera för att man använder sig utav en annan skiva.

Men vad skönt att det fungerade för dig :-)

Jesperlinden97
0

Vet någon varför min bild är så pixlig? Iaf simmarna? :/ Har prövat att skruva upp grafiken på det högsta, men det är fortfarande pixligtObestämd

- Darren Criss