Ny speluppdatering
När jag öppnade startprogrammet såg jag att det finns en ny speluppdatering.
Ska nog uppdatera. Ska ni?
Jag brukar alltid uppdatera så fort det går. Men nu har jag ganska mycket CC, så jag vet inte riktigt om jag vågar… xD
Men förmodligen kommer jag göra det.
//Jessie
Jag har också rätt mycket CC, och uppdaterade nyss. Det gick hur bra som helst. Eller, vad skulle kunna hända? Att det inte går att spela ellet nåt?
Har hört att det kan bli buggar eller att spelet slutar fungera…
//Jessie
Okej, jag har spelat ett tag, och det är inga buggar eller fel än så länge iallafall. :)
Nu kraschade spelet. :(
Om det var för att jag uppdaterade spelet, så funkar det som det ska om jag tar bort allt installerat innehåll? Eller iallafall dom flesta sakerna, så det kanske bara är 2 världar och ett par klädplagg kvar.
Du får lägga till lite grejer i taget, så du ser vad som orsakade kraschen. Det är en eller flera grejer som inte funkar med uppdateringen.
//Jessie
#6 Okej.

Har uppdaterat och det blev väldigt segt så fick rensa en hel del nu har jag nästan bara från Exchange och då fungerar det jättebra igen =)
#8 Ja, jag skulle mer än gärna ta bort allt.. men det är så att jag har gjort jättefina simmar med vissa av håren jag laddat ner, och vissa kläder och så..
Kan bara inte :S Men jag raderade mer än hälften av kläderna (och några hår) och nu är det bara lite segare än innan…
Jaja, pappa ska köpa en ny, stationär dator med mer minne och väldigt bra grafikkort snart. ("När jag får råd" sa han). Hoppas det är snart, för jag känner att datorn inte skulle klara av att jag installerar Drömjobb som jag har beställt, och sedan Årstider.
På den datorn ska jag inte ladda ner saker bara för att, utan kanske en värld eller två bara. Inga kläder heller tror jag.
Jag har hittat en grejer som är nya vad det gäller den nya uppdateringen =)
I ryggäscken brevid mobilen finns det en grön/röd bok som heter samlarjournal.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Ännu en ny uppdatering är att man kan skicka en present till en kompis Online genom att trycka på brevlådan.
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#10 & #11 Vad roligt!
uppdaterar direkt när en ny speluppdatering finns, och jag tar aldrig bort CC och sånt som man egentligen ska göra, för jag är för lat haha x'D men än så länge har det nt hänt ngt med mitt spel ^^
Jag uppdaterade också, såg att det finns som en egen inkon för om man vill se simstore prylarna, haha lite svårt att förklara (;
//Klara
Det bästa är att flytta ut mapparna med eget innehåll innan man uppdaterar. Och flytta sedan tillbaka mapparna. :-)
#11 Spännande saker du har hittat :-D
Nu kan man göra simmar i alla färger! Jag ska dra ut på stan med min rosa sim Lillian
(tror det kom med uppdateringen iallafall!)
Spetsiga öron kan man göra med uppdateringen :-D
#21 Document/Electronic Arts/The Sims 3/ flytta ut Downloadsmappen och om du har en Modsmapp så flytta den med.
Det kommer att skapas en ny Downloadsmapp men ersätt den sedan med den du flyttade ut.
#23 Man kan bara spela en familj åt gången i varje stad
nej man kan ha flera familjer i varje stad :o fast bara spela på en ja, men byta familj i staden kan man alltid göra, har flera av mina familjer i en stad ^^
#25 Ja det vet jag men som Snurpan vill så går det inte man måste spela på en familj och sedan gå in och ändra till en annan familj. Man kan inte ha alla familjer redan i menyn. Utan en familj åt gången i varje stad.
#28 Jo vi är flera som känner som du.
jaha, är det så ni menar! nej det går tyvärr nt, tkr med det är lite jobbigt att behöva gå in på den familjen sen ändra stad, men hoppas att de kanske fixar det i någon uppdatering :)
Här i våra regler finns ett telefonnr till EA

Men tack för tipset!