The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 1802 ggr
Zorro_Tiger
0

Sims 3 Djurliv, Var???

Hej hej!

Är ny på forumet och jag tycker det ska bli roligt att kolla runt här lite :)

Men nu till mina frågor:

Jag ska köpa Sims 3 djurliv. Var köpte ni ert, Eller ja, Var är det billigast? :)

Jag ser ju att vissa gör inlägg om familljerna men hur får man dit bilderna? Jag har tagit en massa bilder men var hittar man dem när man ska lägga upp dem? :O

Så, Nu ska jag spela sims ;) Hej då! :)

// Tack på förhand :) !

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

fiffeliffe
0

Jag köpte mitt husdjur expansion på cdon.

Jag vet inte om det är billigast där men det var där jag köpte mitt.

Din bilder hittar du på >Dokument >Electronic Arts >The Sims 3 >screenshots

Hoppas du förstår!Skrattande

Cool

Belimas
0

Du kan kolla här och jämföra priser =) http://www.pricerunner.se/pl/129-2745829/Spel-foer-PC/The-Sims-3-Husdjur-priser

Själv köpte jag mitt på Origin, laddade ner det direkt när betalningen var gjord =)

Zorro_Tiger
0

Ok Tack för hjälpen :) ! Jag kommer förmodligen fixa en familj imorgon som ska vara hund uppfödare och så ska jag ta bilder och göra en tråd och…..Ooopsss berättade kanske liiite för mycket där ;) Jag ska spara ihop pengar till Djurlivet eller så får jag önska mig det i julklapp, Det är säkert mycket billigare på mellandagsrean! ;D

isabella93
0

Jag köpte mitt på Ica Maxi för 199 kr.

Misarn
0

Köpte mitt på Elgiganten när det både är The Sims 3 + Husdjur för 450:- (tror jag det var )

Zorro_Tiger
0

Kan man göra så med Simis 2 också? :)

Belimas
0

Göra vad ?

Misarn
0

Tror det finns något sådant som dom gjort nytt, att man slår ihop TS2 med en expansion.

[SimonJennah]
0

På TS2 kan man föda upp och sälja husdjur om man har expansionerna husdjur samt arbetsliv.

Jag köpte mitt The sims 3 plus expansionen husdjur på cdon för 199, och då fick jag med 1000 simpoints från cdon också.