Mods namn?
Jag ber inte om länk!
Jag vill endast veta namnet på modsen som gör så simmen kan röka och tonåringar kan göra saker som ungdomar/vuxna kan göra.
Som jag har läst får man inte be om länk så bara namn.
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
Om inte de andra medarbetarna och sajtvärden gjort om reglerna medan min dator var trasig så är det helt fritt fram att be om länkar till mods. :) Var har du läst att det inte är okej? Är lite nyfiken :)
Jag vet inte vad de mods du nämner heter (eftersom jag inte använder dem själv) men kolla om de finns på www.modthesims.info. Med lite tur finns de där :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Det finns en artikel om mods här, som jag uppfattat det får man inte :)
Tack!
- Once you see it, you can never forget. Once it sees you, you can never escape.
#2 Jag såg artikeln nu :) Har missat lite medan jag varit borta :)
Bara lite nyfiken på vad ett mod är (;
Är det en kod eller är det något man laddar ner till spelet?
//Klara
#4 En mod är något man laddar ner till spelet, som förändrar hur spelet fungerar (skulle man kunna säga). Det finns till exempel mods som låser upp nya interaktioner till simmarna och mods som gör att det kommer fler herrelösa djur och hälsar på i TS3 Husdjur, bara för att nämna ett par exempel. Ett annat exempel på en mod är den som diskuteras i tråden "Små hästar!", vilken gör att man kan ändra storleken på hästarna i spelet. :) Mer att läsa om mods hittar du här. Om du undrar något mer får du skapa en ny tråd så denna inte spårar 
Jag har en mod där simmarna kan röka. ser lite fail ut men… jag ville ha den för att en tonåring skulle kunna röka men vuxna/ungdomar kan bara röka :( :)
// EE
Jag kan inte förstå varför man vill ha simmar som röker?
Att röka är inte ett dugg coolt utan helt idiotiskt.
#7 Jag håller med dig till 100 %

Jag vill ha mitt sims så likt verkligheten som möjligt, därför köper jag inte övernaturligt tex.
Nej det är inte coolt.