Vart hittar man zombies vs plants blomman?
Nu kom det en jädra zombie till min tomt och börjar förstöra min fina trädgårsblandning av sällsynta växter, och nu behöver jag VERKLIGEN en sån där blomma som skjuter ut bollar på zombies men hittar ingen. Och ja, jag har limited edition.
Har du laddat hem extramaterialet och installerat det så finns blomman bland dom vanliga blommorna i köpläget.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jo jag fixa det, tack ^^
#1 Kostar blomman simpoints?
Den är med i limited edition. Det fanns någon kod i spelfodralet som man skulle fylla i på thesims3, mitt konto, lös i kod
Okej tack! :)
jag har limited edition och jag har koderna (beställde på origin) men koderna räcker bara till fyra ruter på thesims och de ska vara fem ruter, vad ska man göra?
#6 Den kortare koden används till att hämta limited edition-innehållet, det ska finnas en längre också som du installerar spelet med.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Men var ska man hämta limited edition-innehållet?
Jag skrev det där uppe. Du loggar in på thesims3.se och går in på ditt storekonto och sedan fliken "lös in kod"
Man tackar