Fe, Häxa, zombie?
Vill bara kolla vad ni spelar för story nu i övernaturligt.
Vad spelar ni som och hur ser er story ut?
Själv spelar jag med en älva som heter Summer Fly, hon har guldvingar och har nivå 10 i alkemi. Hon är flirtig, älskar naturen, har gröna fingrar, är god och är prydlig. Hon blev tillsammans med en människa som såg ut som Alcide i true blood, men han blev gammal så hon förtrollade honom till en mumie och gjorde slut. Nu ska hon fortsätta trolla och bli bäst på matlagning, karisma och trädgårdsarbete också. Sedan ska hon bli älvornas drottning och be 3 av hennes älvkompisar flytta in hos henne.
Jag spelar på en älva som heter Vinga Viol som jobbar med alkemi och mest bara busar runt när hon inte skriker på zombiesarna som äter upp hennes växter. Hon bor med en varulv som jag inte minns namnet på som är läkare. Det är han som drar in mest pengar (rättare sagt alla pengar) till hushållet.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Glömde skriva attt hon var en Älva ;)
Fina :)
Jag har tänkt på en sak, nu när man har övernaturligt kan man även skapa enhörningar ifrån början som man kan med häxor, spöken etc?
#10 Nej tyvärr, inte av det jag vet :(
Jag laddar hem dom och går in på redan skapade simmar. Så ar jag bara en av enhörnningarna jag laddat hem och byter fäg och pysslar lite :)
Va smart tips, tack :)
#12 Inga problem ;)
Jag har två vuxna simmar Linda Rodgers och Mira Snypes, de ska så småningom gifta sig. De är båda vampyrer och odödliga och kan vara ute i solen. Sen bor där Lindas adoptivdotter Sophie, hon är älva och har precis blivit ung vuxen. Hon jobbar som alkemist och ägnar kvällarna åt att bota zombies som inte ärtskjutarna tar. Sen är det två tonåringar i familjen, Lisa som är häxa och Sabrina som var hennes låtsaskompis som liten och nu har blivit riktig.
Sen är det Brian kvar minns inte hans eftenamn, han är ande och kom till familjen genom att Linda befriade honom från lampan när han uppfyllt hennes önskningar.
Linda jobbar som kock och har nått höjdpunkten på sin karriär, Mira och Brian är konstnärer.
Ibland förtrollar Brian andra Simmar så att jag får styra dem i fyra Sim timmar så jag kan styra upp deras liv lite, se till att de har en karriär som passar deras livsdröm och så.