The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 2471 ggr
emmelius
0

sluta vara kändis?

nån som vet om man kan sluta vara kändis? Mina simmar lyckas alltid bli kändisar vad de än gör, jag tycker det börjar bli tråkigt. det ska ju vara något svårt att uppnå känns det som. telefonen ringer ju hela tiden, irriterande haha :P

BettaSplendens
0

Haha håller med, hatar att det kommer papariazzis och man får massa saker hela tiden utan att göra något typ.. Borde man inte kunna stänga av det?

Gerbilles
0

Man kan stänga av kändisar, gå in på alternativ, sen finns de nån knapp där man kan stänga av kändisar, djur (och om man har övernaturligt så kan man stänga av alla varelserna) Hoppas ni fatta :)

BettaSplendens
0

#2 Jaha, tack Glad

Amandapanda
0

Haha Förut på min gamla dator så fuskade jag jätte mkt (vilket förstörde den…) Så raderade jag ALLA paparazzis som kom xD Haha

Gerbilles
0

#3 :D

Michaela-N
0

Men neej… har en kändis i en familj, hon har två kändisstjärnor tror jag. Och det är jätteirriterande, hon får dåligt rykte när hon hånglar med sin man (?) och sånt typ. Kan man inte bara göra henne som vanlig person, utan att stänga av kändisar?

VeganGeek
0

#6 Man kan inte stänga av kändisar helt, däremot för den familj som man spelar just då.

myismyname
0

#4 Fusk kan inte förstöra din dator. Möjligtvis kan fusk sega ner ditt spel lite (i och med att det dyker upp nya funktioner/saker) medan spelet är igång, men det kan inte förstöra själva datorn. Glad Om din dator gick sönder är jag rädd att det var något annat som var galet än ditt fuskande i TS :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Amandapanda
0

#8 Joo men Det började sega JÄÄTTE mycket och det stängdes av hela tiden men det kan ju vara från att jag hade fått med massa cc i spelet när jag ladda ner hus… Hehe

myismyname
0

#9 Det är möjligt :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus