The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-expansioner-med-mera
Läst 1667 ggr
Yoshi11
0

Sims 3 University?

Hittade detta när jag var inne på forum, ang. ny expansion. Vad tror ni om detta? :) Om det nu skulle vara sant, hur tror ni denna expansion kommer se ut? Kommer den vara lik 2:ans eller tror ni den kommer vara mycket annorlunda? Vill gärna höra era teorier! http://www.simprograms.com/42926/origin-russia-lists-the-sims-3-university/

[SallysPigge]
0

Ja det kan ju vara sant då Övernaturligt läckte på youtube med rysktext så det är inte omöjligt. :-)

lottis98
0

Hoppas att det är sant! Jag har verkligen längtat efter det eftersom skolan är så himla kort och enkel just nu… :/ Så det skulle vara ett jättebra tillskott i spelet! :D

KlaDkAkA!:D
0

igen!? haha vi ska precis få Årstider och så kommer ännu ett?! hahahahaa omg kommer bli ännu mer pank än va jag redan är xD

Amandapanda
0

Jag tycker det verkar ganska onödigt när vi redan har leva livet.. Men det är min åsikt

[SallysPigge]
0

Är det sant så ser jag fram emot expansionen :-)

fiffeliffe
0

Hoppas att det är sant! Älskade att skicka simmarna till unversetet i sims 2 och skrattet när jag klickade på streka (eller vad det nu stog) Tungan ute

Cool

[SimonJennah]
0

Jag är väldigt skeptisk till rykten, av bilden kunde jag personligen inte utläsa ett ord heller, haha, men det betyder inte att jag blir förvånad om det kommer ett sådant spel.

Svårt att förutse hur en expansion kommer att bli, men okej, det skulle vara väldigt kul att få styra simmen lite i skolan. Det skulle kanske bli mer skolfunktioner, och allmänt ett mer avancerat skolsystem än att gå till skolan - hem o gör läxan - går till skolan - och så vidare, som det är nu.