The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 1537 ggr
karucellen
0

Hjälp!

Har en kompis som har problem med sitt sims och skrev såhär..

"Jag köpte leva livet idag, sen innan har jag kvällsnöje, lyx och design, stadsliv och husdjur,

men nu när jag ska starta leva livet efter jag installerat de så står det att procesen inte fungerar och att jag ska sätta i husdjurskivan.

Kräver de att jag har destination världen och drömjobb för att jag ska kunna spela leva livet? Jag avinstallerade dom för jag tyckte inte dom var roliga.."

Någon som kan svara på detta?

[Lupse]
0

Du måste alltid ha den senaste skivan i. eftersom att husdjur är det "nyaste" av dina spel så måste du ha i den (:

karucellen
0

Funkade inte tydligen. Kom bara in på djurlivs spelet

[SimonJennah]
0

Vad menar du med att hon kom in på djurlivs-spelet? Var funktionerna från leva livet och de andra inte där ändå?

[SallysPigge]
2

Ts Man spelar inte spelen ett år gången utan alla blandas till ett spel. Så den nyaste expansioen eller prylpaketet måste ha sin skiva i och det är den som man ser när spelet laddas, men dom andra spelen är oxå med i själva spelandet.

Så du ser husdjur när det laddas men Leva livet är inblandat i spelet.

the sims är inte flera spel utan ett enda spel som växer och växer med alla sina expansioner och prylpaket :-)

karucellen
0

#4. Ja jo jag vet det, och som jag sa är det min kompis som har problemet och inte jag, men eftersom att jag var ett iFokus konto frågade jag åt henne.

Hon sa att när hon satte i husdjurs skivan kom hon in på husdjur, och leva livet fanns inte med. Jag kan ju tyvärr inte säga mycket mer… Antagligen är det väl så att leva livet finns med bara att hon missuppfattat det..