The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 7461 ggr
fiffeliffe
0

regnbågsstenen?

Jag undrar vart regnbågsstenen brukar finnas. Och hur stenen ser ut.

Cool

iidajjackson
0

den kan du hitta var som helst i din stad, den lyser typ och är med alla regnbågens färger, :) tyvärr hittar jag ingen bild som jag kan publicera.. :/

myismyname
0

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

fiffeliffe
0

Tack :)

Cool

saffran123
1

Hittade 2 när jag med en av mina simmar (idag) i Egypten så somsagt hittade jag två stycken, en i Swinxen (Stav?) och en i något gammalt bibliotek. En var inte slipad och den var värd 2000 simdaler något sånt och den andra var slipad till en opal typ och den var värd 1500 typ :)

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

fiffeliffe
0

Jag har inte destinationsvärlden så jag kan inte åka till egypten Gråter

Cool

fiffeliffe
0

#2 Dom visade i Sunset Valley och jag spelar i Appaloosa plains.

Cool

Mitchika
4

#5 & 6 Oroa dig inte, Regnbågsstenar finns överallt i vilket kvarter du än befinner dig i! :D

Precis som att du kan hitta andra stenar och metaller på marken så kan en regnbågssten dyka upp där också! :) Det är slumpmässigt så man måste ha en del tur för att hitta en.

Ibland säljs regnbågsstenar i Provisionsbutiken (om du har Drömjobb). Annars, om du också har Drömjobb, så kan du bygga en Grävare via Uppfinnarbänken och gräva efter prylar. Det finns chans att man gräver upp en regnbågssten också :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

fiffeliffe
1

#7 Tack! Skrattande Jag har hittat en nu, det slutade med buydebug och en maaaaassa stenframkallare, hehe Oskyldig

Cool