The Sims iFokus

The Sims

Etikett: fel-och-buggar-med-spelet
Läst 3532 ggr
Lurvboll
0

Hur får jag bort dom?! >.

ÅÅh  nu har jag råkat ut för något rätt jobbigt då jag spelar.. Zombisarna vill inte lämna mitt hem. Iallafall inte någon längre tid. Kommer tillbaks varje dag kanske lämnar det några timmar på morgonen men sen kommer de tillbaks dreglande åter igen och jag börjar bli rätt så trött på dem! Vet någon hur jag skulle kunna få bort dem därifrån? D;

I give you all my love, rabbits...<3

Scorpio97
0

Skriv in testingcheatsenabled true i fuskrutan. Håll in shift och klicka på brevlådan. Välj "ändra övernaturliga varelser" (eller liknande) och sedan "ta bort övernaturliga varelser" och välj därefter "zombie". Då blir dom vanliga simmar igen, och du slipper dom för en stund i alla fall (:

Annars finns det en mod på modthesims som tar bort zombierna helt och hållet (:

//Jessie

Lurvboll
1

1#, Okej tack!
Tja nog vill jag ha dem där, men någon motta skulle det väl kunna vara! ;)

[SimonJennah]
0

Men zombies ska väl bara komma under fullmåne? (:

Lurvboll
0

#3, det var en sak jag också började fundera på! För de kommer varje dag fast det inte är fullmåne, på dagen och på natten. Kan det vara en bugg?

[lillakaninen]
0

#4 Mina kommer också mitt på dagen och under fullmåne, så om det är en bugg har vi båda den :)

Har du planterat peashooters? (om du har limited edition)

VeganGeek
0

Har läst på ett annat forum att det är typ en bugg som gör att om man sparar spelet när det är fullmåne kommer det zombies hela tiden sen!

Jag har också zombies rännandes typ dygnet runt oavsett om det är någon måne eller ej.

[SimonJennah]
0

Då skulle nog jag prova med att sätta på nymåne hela tiden, eventuellt flytta ut och in simmarna igen, under nymåne eller nåt.

Lurvboll
0

Tack för alla svar! Ska försöka fixa det…

Gerbilles
0

Har oxå de sådär, superjobbigt!

Lurvboll
0

Tja försökt med att både flytta ut simmen och flytta in igen. Lägga på att det bara är nymåne men nej inget hjälpte. Så tog och sparade mitt hushåll och fick ta och starta om det hela igen med en ny värld. Det verkade vara det ända som funkade, och sen ska man komma ihåg att spara då det inte är fullmåne. ;D

Hallonsmurfen
0

om du inte vill ha de i huset, kan du låsa dörren :)

Medarbetare på Pokémon iFokus