Hur gör jag nu?
Hej allihopa!
Jag har tyvärr ett problem när jag ska installera the sims 3 husdjur. Det är så att jag i somras lät en bekant installera spelet på sin dator. Hon var i min lägenhet då och lade väl boken med serienummret på bordet. Men nu är den borta, så jag kan inte installera. Jag har letat igenom en MASSA papper. Kan dessutom inte ha slängt det, eftersom jag är så noga med att kolla igenom högar.
Jag har spelet registrerat på the sims 3 hemsida. Men jag tycker att den sidan är så GRYMT krånglig. Men jag måste ju kunna få serienummret där ifrån på något vis eller?
Kan dessutom inte registrera limited edition innehållet till övernaturligt. Kan helt enkelt inte logga in på the sims store. Någon annan med detta problem?
Vore mycket tacksam för svar! :D
Saknar du ett serienummer är det nog bäst du ringer till EA. Men varför kan du inte logga in på sims store?
Jaha okej ja det är väl bäst. Tur att man registrerade iallafall :P
Jag försöker logga in men den bara laddar och laddar :/ Sen står det bara igen att man behöver logga in.
Registreringsnummer så måste du nog ringa/skicka e-post till EA. Man brukar få fota skivan och skicka tror jag, men kan ha blandat ihop det med något annat så får man en (ny?) kod.
Om det inte går att logga in så kanske ditt internet är segt? Eller så krånglar webbläsaren. Har du provat med en annan? Internet Explorer och Google Chrome funkar alltid för mig på simstore, men med mozilla firefox så är det väldigt segt. (:
//Jessie
Om du har The Sims 3 Husdjur registrerat på Sims 3s hemsida så borde du kunna ladda ner och installera spelet från Origin! :)
Vet inte om du måste ha serienumret där då, men jag tror inte man behöver det. Eftersom att Origin bara tillåter att man laddar ner spelen som man har registrerat och därmed bevisat ägarskap av.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Nu kunde jag logga in på origin iallafall. Laddar ner pets nu så vi får se om det funkar :D Tack allihopa för hjälpen :D
Nu funkar det!!! Jippiiii :D Hurra för origin! Tack igen underbara människor :D
#6 Vad bra att det löste sig! :D
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Vad fasen jag kan fortfarande inte logga in på the sims store. Jag försötår inte vad som är fel? Behöver man något speciellt installerat tro?
Provat olika webbläsare? Har funkat för mig. Det där att den laddar och laddar händer för mig ibland, men brukar inte bli att jag får logga in igen sen.
För mig står det fel lösenord fast jag precis bytt lösenord och skrivit in det rätt! Kan inte heller logga in på The sims 3 sidan suck.. :(
Antar att du redan provat med det gamla lösenordet med då. Kan man maila support eller nåt? För funkar inte lösenordet måste det ju vara fel nånstans :/
Det funkade till slut för mig som tur var. Kunde logga in nästa dag utan problem. Så tack för hjälpen! :D
Suveränt! Ibland är lite tålamod allt som krävs :)