The Sims iFokus

The Sims

Etikettlegacy-och-historier
Läst 3165 ggr
fiffeliffe
0

Familjen Diamond!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag spelade förut på familjen Blake men Sara buggade fast. Så nu har jag börjat spela på en ny familj, familjen Diamond.

Det här är Sara Diamond. Hon är en ungdom som precis flyttat till Rachellegränd 70 i Appaloosa Plains.

Hon har alltid älskat hästar och vill bli en känd ryttare med en massa hästar. Sara har väldigt lätt för att skaffa vänner då hon är väldigt vänlig och har ett bra sinne för humor. En sak som inte förvånar mig är att hon älskar naturen, jag menar, hon älskar ju att rida och att rida i naturen är ju jättemysigt! Eftersom att Sara har ont om pengar har hon också förmågan att "låna" saker permanent, hon är en riktig kleptoman.

Hon värkligen älskar färgen orange, musiken pop och maträtten fruktparfait.

Saras högsta dröm är att bli den världsberömda jockeyn, det innebär att hon vill käna 40.000 simdaler på sina hästar.

Cool

fiffeliffe
0

Sara har inte så mycket pengar så hennes "hus" blev inte så stort..

Cool

fiffeliffe
0

Oj jag glömde nästan att presentera Saras hund Snuffis!

Det här Snuffis Diamond. Han är en vänlig hund som är väldigt trogen och stolt.

Snuffis har stått vid Saras sida i vått och torrt enda sen han var en lite valp.

Sara älskar verkligen Snuffis över allt annat i hela världen.

Cool

fiffeliffe
0

Det första Sara gjorde efter att "huset" var "klart" var att gå ut med snuffis.

Cool

fiffeliffe
0

När Sara var framme i hundparken (vilket jag glömde att berätta att hon var på väg till) träffade hon en kille vid namn Felix (har glömt efternamnet XD). Sara tyckte att Felix var väldigt snygg men oturligt nog var Felix gift, men om inte Sara ska få Felix, ska inte någon annan det heller. Fast Sara blev sur på Felix istället för hans fru, så Sara gav Felix en örfil.

Cool

Gerbilles
1

Följer! :D

Shalin
0

Följer :)

fiffeliffe
0

#5 Tack!

Sara spenderar mer och mer tid hemma hos Brando Skrållan och dom har precis blivit ett par. Men när Sara får veta att hon inte har spytt på grund av Brandos usla matlagning blir hon lite orolig och gör ett test för att se om hon är gravid. ÅNEJ! Sara är gravid, hur ska Brando ta det här? Dom har ju precis blivit ett par! Ska Sara skynda sig att gifta sig med Brando innan hon berättar eller ska hon säga det ändå? Sara bestämmer sig för att berätta för Brando, som tur va tog han det bra, ha blev faktist överlycklig! Sara tycker ändå att dom ska gifta sig, annars kommer dom väl få en massa rykten efter sig. Innan Sara friar till Brando frågar hon om han vill flytta in till henne och Snuffis, och det ville han! Hans bror ock deras häst fick också följa med, för annars hade ju inte Brando och Sara fått lika mycket pengar, hehe. Sara hoppas att Ruffs (eller vad han nu heter) flyttar ut snart, hon vill inte att han ska bo med dom, hon har redan märkt att dom sover i samma säng ibland…

Cool

fiffeliffe
0

Föresten så stal Sara en bil idag (kleptoman som hon är…)

DESSUTOM VAR DET EN SUPERDYR ASCOOL BIL!!

Cool

fiffeliffe
0

#6 Tack du också (såg inte, jag tror du skrev medans jag skrev ett inlägg)

Cool

[Duna12]
0

Bra skrivet, kul att läsa ^.^

fiffeliffe
0

#10 Tack, har alltid älskat att skriva, svenska är dessutom mitt favorit ämne i skolan :)

Cool

[Duna12]
0

#11 Samma här faktiskt :D

htt
0

Följer :)

Zorro_Tiger
0

Följer ;D

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

fiffeliffe
0

#11 Haha, vad kul!

#13 & #14 Tack, blir jätteglad när jag vet att jag inte skriver för mig självTungan ute

Cool

fiffeliffe
2

Måste bjuda på den här bilden Skrattande

Cool

fiffeliffe
1

Nu kommer det bli roligare att läsa för nu har jag skaffat LEVA LIVET!!!!!

Fast det kommer kanske dröja lite innan jag upp daterar, jag hade tänkt att utforska lite först!

Cool

BunnyWunny
0

ok

Always <3

fiffeliffe
0

Sara och Brando bestämde sig för att göra om sitt hus!

Cool

fiffeliffe
0

Övervåningen

Cool

fiffeliffe
0

.

Cool

fiffeliffe
0

Nedervåningen

Cool

fiffeliffe
0

Poolen

Cool

fiffeliffe
0

Ojojoj Magen växer och är enorm!

Cool

fiffeliffe
0

Sara vill verkligen att det ska bli en liten flicka som kommer till familjen! Hon har också av någon anledning börjat äta VÄLDIGT mycket meloner, minst fyra stycken! Hmmm undra varför..

Cool

fiffeliffe
0

BEBISEN ÄR PÅ VÄG! Skriker Sara när Brando står och lagar mat. Brando bryr sig inte om huset brinner ner om han lämnar maten, han ska ta med Sara till sjukhuset!

Framme på sjukhuset tar det väldigt lång tid, men klockan 07.15 kommer två stolta föräldrar ut med en liten flicka i famnen!

Flickan fick namnet Milo, efter Saras farmor och för att Sara åt mycket meloner under graviditeten.

Milos egenskaper är: God & Älskar naturen.

Milos favoriter är: Kakor, Indie & Skär.

Milos stjärntecken: Lejon.

Cool

fiffeliffe
0

Milo har en lite speciell hudfärg, är det något Brando inte har berättat?

Cool

fiffeliffe
0

Milo har börjat bugga så jag var tvungen att åldra henne.

Cool

fiffeliffe
0

Farbor Richard blev så glad över att Sara och Brando har fått ett barn så han skickade en magisk docka från sin leksaksfabrik.

Milo döpte sin docka till Gabby. Det var för att Milo säger Gabby och Gobby hela tiden när Sara är ute och går med henne

Cool

fiffeliffe
0

Förlåt för usel uppdatering men jag har inte så mycket tid för att spela sims. Min hamster har fått bebisar och jag måste hålla koll på dom när dom springer omkring. Det var nämligen en av bebisarna som drunknade för någon dag sen.

Men när jag väl spelar sims så håller jag på och bygger på ett nytt hus.

Cool

fiffeliffe
0

Oturligt nog har alla i familjen dött i brand förutom Sara som senare dog i en annan brand när hon lagade pannkakor. Så jag kommer inte att fortsätta skriva. Och klantig som jag är Sparade jag efter att dom hade dött Gråter

Cool

Shalin
0

#31 Åh nej så tråkigt! Gråter Du hann ju knappt börja på legacyn heller. Hoppas du får lust att göra en ny snart :)

fiffeliffe
1

#32 Det ska nog bli av med ett nytt legacy!

Jag tycker bara att det är lite jobbigt att uppdaterar för jag spelar typ jättelänge och tar massa bilder och efter lägger jag upp flera inlägg.

Det är nämligen så att om jag går ut ifrån sims och sen in igen blir allt mörkare och det stör jag mig otroligt mycket på!

Cool