Osis också!
Var på Nova Lund igår med en vän (Ett köpcenter, hon skulle köpa kläder). Då tänkte jag ''Yes! Nu kan jag bara springa och köpa TS3-Övernaturligt lite snabbt. Går in på GameStop och ser en hel hylla med Övernaturligt! Tar ett spel och går fram till kassan. Gissa vad? DET ÄR SLUTSÅLT! SKIT OCKSÅ!!!
Men pluset i kanter var väl att han i kassan (och alla andra spelaffärer) var sjukt trevlig!
Han bara ''Tja!'' precis som om vi kände varandra o.O
Sen sa han ''Aaah, tyvärr det är slut, men om du förbokar det så får du det 100kr billigare!'' medans jag gick mot ugången helt besviken, och då ropar han ''Seasons nästa!'' åt mig. Haha, blev lite förvånad, fast ändå inte….
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Vilken otur! När jag köpte Övernaturligt så fanns det bara ett kvar
, så det är ett spel som går åt fort. Passade på att förhandsboka Årstider också då så man vet att man får det. Sen är det ju inte fy skam att få det 100kr billigare. Var också på GameStop.
Men håller med om att dom är väldigt trevliga dom som jobbar i den typen av affär 
Haha, så du bor i Lund också? :)
Men otur :(
#2 Nej, bor i Hörby :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Mina kusiner bor i Hörby :) <3
// EE
Hihi ser Nova Lund i skrivande stund
Bor 3 minuter med cykel därifrån så ser det ifrån mitt fönster
// Nadja
De som jobbar på GameStop här där jag bor börjar nog bli lite sura på mig :P
De vill alltid att jag ska förboka Årstider ( och innan det Övernaturligt ) men jag gillar inte när folk försöker puscha på en saker så jag är alltid jätte bestämt så såhär låter det när jag är där ..
Personal : " Ska du inte förboka Årstider? "
Jag : " Näpp! "
Personal " Jooo!! "
Jag : " Ne!"
Personal " Seeeason..! "
Jag : " Nopp! Men jag kanske köper det sen, Hejdå "
Personl : " Season!! "
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se