Destination världen
Tänkte bara fråga vad expansionspaketet destination världen "handlar" om… Jag har för mig att man kan åka till typ Kina och Egypten eller nåt…? Om det är så, är det liksom en ny värld som heter Kina och Egypten osv, eller hur är det? Om ni vill, kan ni väl förklara lite (eller kanske göra en mini recension) och visa några bilder… Tack på förhand!!! :-)
Destination världen är som det låter, du kan resa till Kina, Egypten och Frankrike. Helt nya världar att upptäcka :)
Och gravar att utforska, fyllda med massor av skatter, reliker och till och med mumier som kan ge dig en dödsförbannelse :D Jag gillar verkligen Destination världen! I Kina tex kan man lära sig sim fu (dvs en slags kampsport), göra nektarjuice i Frankrike och något annat i Egypten (vet dock inte vad :o) Tycker det är värt att köpa, om man gillar äventyr och en handfull av äventyr och mysterier :D
Men vadå, jag fattar inte… Är det liksom en värld som heter Kina och Egypten och Frankrike eller kan man låta simmen åka dit bara (på nåt sätt?) när dom bor i t.ex Sunset Valley? Vill köööpaaa.. *dreglar* Fast isåfall väntar jag nog tills jag får Årstider .. så jag ser om det typ blir segt och så.. (eller segare blir det väl förmodligen..) Men iallafall, kan någon svara på min lilla fråga? Haha..
#19 Du kan inte välja Kina/Egypten/Frankrike i ''startmenyn'' att spela i :)
Du måste välja någon stad t.ex Sunset Valley sen åker du på semester till några av länderna ;)
Om det är det du menar? :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Mm, tack :)
hur åker man på semester?
Mvh Kaninsköld
#22 Om du har expansionen Destination Världen, så kan du låta din sim ta upp telefon, och sedan klicka på Res. Man kan också göra det på datorn. :)