The Sims iFokus

The Sims

Etikettteknisk-hjälp
Läst 2593 ggr
0___0
0

Hur kontaktar man personalen?

Hej! Jag skulle vilja ringa in till Eas support men vet inte hur man gör Oskyldig

Skulle någon kunna länka/skriva nummret här? Mitt serienummer funkar nämligen inte .. ;/

0___0
0

Ingen av er 11 som kollat som vet? Skulle behöva det ganska snart. ;)

myismyname
0

Numret är 08 44 68 00 04 (öppet 10-23 alla dagar) Glad Det står i vår regelartikel. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

0___0
0

#2 Okej Tack så mycket! Viste inte att det fanns där .., Ska jag bara ringa och säga att jag behöver hjälp eller?

myismyname
0

#3 Jag har inte testat ringa dit, men det borde vara så att du antingen säger vad problemet är eller att du kommer till en meny (du vet, en sån där "tryck 1 om du blablabla…". Glad

myismyname
0

Såg nu att de ändrat öppettiderna! Tiderna som gäller är nu måndag-lördag, 10:00-18:00 Glad

0___0
0

#4 Aha okej, Jag ringer och ser! Det värsta som kan hända är att jag inte får någon hjälp satt ;)

myismyname
0

#6 Precis! Skrattande

0___0
0

Det var något tryck 1 eller 2, Men fattade inte riktigt  vilket jag skulle ta, det var något öppet ärende eller något befintligt (?) Fattade ingenting, Men mitt problem är inte att serienummret inte funkar, det är att jag tappat bort serienummret går det att fixa ändå tror du?

myismyname
0

#8 Jadu, jag har tyvärr ingen aning om vad man ska svara där! Lät konstigt! Testa med "öppet ärende" och se var du kommer.

Du får nog prata med EA för att försöka fixa ett nytt serienummer. Glad

SimsBrooke
0

Hamnar du fel så kan dem koppla dig till rätt person.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Tina-A
0

Ja, säg att: "Jag är inte riktigt säker på att jag tryckte rätt, men mitt problem är i alla fall att mitt serienummer inte fungerar. Kan jag få hjälp med det av dig?"

Och antingen säger dom att "jamen visst, såhär gör vi"
Eller så säger dom att "då har du kommit fel, men jag kopplar dig till någon som kan hjälpa dig!".

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

0___0
0

Okej Tack allihop! Ska ringa nu! :)

0___0
0

Tryckte 1 och då började en låt spelas så då väntade jag en stund men ingenting hände så jag la på, Väntade jag för kort tid tror ni? För jag väntade ganska länge enligt mig!

SimsBrooke
0

Det kan spelas en låt när man väntar.. Prova och ring igen och vänta längre. Hur länge väntade du?

0___0
0

#14 Okej, Ca 2-4 Min ..?

SimsBrooke
0

#15 Man kan få sitta i 10-20 minuter om man har otur i vissa fall. Försök igen och vänta längre tid och se om dem säger nått i luren.

heatherm
0

Du väntar tills musiken slutat antaglignen och du hör en som pratar med dig :)

0___0
0

Okej ska ringa sen då, Eller hur lång tid brukar det ta att få svar på ett mejl? Och vad är deras mejladress då :o

Mitchika
0

Jag ringde in till EAs support via ett telefonnummer jag fick från Gamestop, då ett av mina serienummer till Sims 2 expansionerna inte fungerade. Jag fick sitta en liten stund och lyssna på mysig musik tills en trevlig kille svarade och jag berättade vad som var fel.

Han bad mig dröja några minuter och sen kom han och läste upp ett nytt serienummer för mig som fungerade perfekt! :)

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows

0___0
0

#19 Åh, Vad bra! :) Men då mmejlar jag inte jag ringer, Gjorde aldrig det igår men ska göra det idag då :)