Göra om barn när dom växer?
Jag gillar att göra simmar och att dom får barn, men tycker barnen dom får kan bli gräsligt fula och inte alls som man vill ha dom, kan man göra om detta under spelet? Isåfall - hur?
// Lise
When nothing goes right, go left!
Man kan fuska sig till snyggare barn. Har man testingcheatsenabled igång, så kan man klicka på en sim och ändra den i skapa en sim 
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
testingcheatsenabledtrue har jag igång, men det finns ett utan true också? 
Om man vill göra så, går man in på skapa en sim då eller hur gör man? 
// Lise
Testingcheatsenabled heter fusket, men för att sätta igång det så skriver man dit true 
Man skift-klickar (Håller in skift när man klickar på simmen) och då dyker det upp ett alternativ "Ändra Sim i Skapa-en-sim", det ska du klicka på!
A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing.
#3 Aha tack! 
// Lise
#4 Varsågod! 
En sak att tänka på, att om din sim är i mitten av sin ålder, och du använder 'testingcheatsenabled true' för att göra om simmen. Hoppar den automatiskt tillbaks till noll
Ett tips bara ^^
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#6 Aha! Va bra 
// Lise
Varning för barnet blir väligt fult :P Det hoppar från det nya utseendet till det gamla.. Ibland kan det fastna väldigt fult XD plus att för mig har barnet laggat fast ganska mycket :/
Hittills har det funkat rätt bra för mig, förutom att mitt barn hade röda ögon som liten 
// Lise