The Sims iFokus

The Sims

Etikettot-off-topic
Läst 1405 ggr
heatherm
2012-10-01 09:32
0

Otur!

Hade precis flyttar min familj till en ny tomt där jag byggde ett nytt hus åt dom, och när jag skulle återgå till spelet så stängdes det ner! Blev så besviken :( så har inte orkar starta upp det och göra om allt..blir så ledsen när det blir så…la ner min själv i det, och så stängds det ner! ÅÅHH! blir så arg!

CatchFatch
2012-10-01 15:08
0

Vet hur det känns! Byggde ut mitt hus och gjorde en katt inhägnad med massor av busar, blommor och träd med mys belysnng mm och när allt var färdigt så stängde datan ner sig..

Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se

heatherm
2012-10-01 15:25
0

Sånt är tråkigt när det händer :/ :(

lottis98
2012-10-01 16:45
0

Gud, jag vet precis hur det känns! En dag hade jag suttit en hel dag och byggt på ett hus som jag blev jätte nöjd med samt att jag precis installerat två nya prylpaket som kommit med posten och jag ville utforska dem lite, och såklart så lägger hela datorn av och jag blir av med en i över en vecka… -.- Som tur var så hade jag sparat precis innan jag installerade spelen, så jag behövde inte börja om från scratch iallafall! :)

[KKlara]
2012-10-01 17:04
0

Det där hände mig också! Jag blev jättearg och tappade lixom lusten att spela. Men sen så började jag spela på en ny familj i ett nyt hus, och sparade typ 24/7 och då vart det kul igen! :)

//Klara