Roliga simsbilder + bästa expansionen?
Om ni vill kan ni jättegärna slänga in en rolig, gärna lite konstig simsbild ni tagit i spelet.
Och skriv gärna vilket det bästa expansionspaketet är enligt er också, sugen på att köpa fler. (Övernaturligt verkar inte passa mig, för jag vill att spelet ska vara så verklighetstroget som möjligt).
Denna bild tog jag på en sim (som jag dock inte vet vad hon heter), då hon tränar på mixologsaken (haha, vad heter de?) och sedan smakar på sin drink.
putt.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
putt
#6 #7 Hahahahahahahhahahaha xD Tänk så roliga buggar det finns :P
Haha ja, vad vore the sims utan buggar ;)
När man ska registera sig på thesims3.com vad skriver man in i "persona" ?
#10 Användarnamn är det väl. (Har inte sett att någon skrivit något här, förlåt)
Jag fick en ganska sjuk händelse en gång. Då min sim skulle hem från sjukhuset så promenerade hon, och när hon kom upp till bergen så började hon typ promenera fast i luften och upp åvan träden.. .___.
Kanske lite dålig bild men det var den ända som var närmast henne då kameran strulade när det hände
Hahah :)
Ja, på tal om roliga bilder… jag är riktigt imponerad av hur gamle Arkon lyckades med det här.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
HAHAHAA, vad fint!
HAHHAHAHHAHAHAH sitter och garvar ihjäl mig till alla bilder :'D
//Klara
#20 Du vet väl om att man kan ta screenshots i spelet va? :)
Verkade bara som om du tagit med kamera/mobil på skärmen.
Rolig bild! :D
#21 tog med mobilen, för att jag ville ha en bild på mobilen också för att visa en kompis.
Den laggen kom flera gånger, så jag hade skrattanfall i flera dagar typ.
Mvh
Mig
#22 Haha :) Okej.