Jobbig familj!!
Hejsan!
Jag har verkligen svårt att hålla mig till en familj när jag spelar men nu ska jag verkligen försöka att spela ett Legacy. ( Typisch, skapade två simmar i början fast att man inte ska det )
TYVÄRR så gör inte mina nuvarande simmar det lätt för mig! De två jag började med ville båda ha 5 barn att uppfostra och nu har de 3 tonåringar och två småbarn. Dessa barn var otroligt jobbigar nrä jag hade 1 barn, två småbarn och två bebisar!
Och nu vill alla tonåringar adoptera 6 herrelösa djur.. Hur många liv tror de att jag orkar hålla koll på egentligen?!
Det blir heller inte bättre att de nästan aldrig kommer några herrelösa djur ( satsar på hundar och katter - orkar inte med hästarnas tränings energi :P )
Och om de väl kommer något herrelöst djur då går de innan man ens hunnit bli vän med dem och de kommer ju inte tillbaka sen! Sedan är familjen nu ju 7 pers så jag kommer nog ändå inte kunna ha några djur!
Ville bara klaga lite för det är ganska jobbigt att ta hand om allt i denna fattiga stora familj! ( Ja de är fattiga, mamma + pappa + tonårs sonen är målare och att hinna måla hela tiden samtidigt som att ta hand om de små + skola + städa då mamman och äldsta dottern är prydliga är ganska jobbigt! )
Min blogg med olika tips & trix, fakta och råd för små husdjur!
http://catchfatch.bloggplatsen.se
Haha, förstår hur det känns. Gjorde också en familj som önskade sig en stor familj - ALDRIG MER! Jag har nog mycket stress med små barn IRL :)
Har också svårt att hålla mig till en familj. Men det beror mer på att jag blir sjukt less på kvarteren :/