Sims Medeltiden
Någon mer än jag som spelar the sims medeltiden?
Spelet är ju rätt gammalt och inga fler expansions än pirater och adel görs men ändå rätt roligt att spela om än stressigt för att försöka få ett kungadömme som går i generationer utan att någon adlig slaktas.
Jag älskar Medeltiden! :D
Spelar det inte så mycket längre, men skapade alla mina favoritsimmar i Medeltiden och ställde till med både det ena och det andra. :)
Vanliga Sims 3 tar upp för mycket av min tid för att Medeltiden ska hinnas med så ofta som jag önskar, men då och då lyckas jag få till lite spelande.
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
Ja, jag spelar också Medeltiden lite då och då! Tycker det är riktigt roligt! Har dock bara grundspelet, men jag vill inte lägga allt för mycket pengar på ett spel som jag knappt spelar… :P
Kanske ni kan svara på min fråga hur min kung ska kunna läsa den Kungliga Biografin? Han har kapitel 1 i sin ryggsäck men när jag klickar på den sker ingenting. 
#3 Oj, bra fråga. Det uppdraget har jag aldrig fått.
Hmm, det funkar inte om du klickar på själva simmen (alltså kungen) och hittar ett alternativ om att läsa biografin då?
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot
#4 Ingen aning, avbröt uppdraget för allt sluta funka. Simen kom inte ens ut ur slottet utan klaga på att något låg ivägen när det inte gjorde det.