Hidden Springs?
Funderar på att köpa Hidden Springs på TS3 Store. Någon som har denna värld och kan ge en liten recension? 
Är sjukt less på dom kvarteren jag har och jag gillade utseendet på kvarteret men är lite skeptisk till invånare och all "magi" som det talas om. Jag gillar att spela lite mer realistiskt och är inte så mycket för vampyrer och gröna människor, så att säga ;)
Jag har nämligen problem med att hålla mig till en och samma familj (vill gärna spela Legacy) och detta beror på att jag tröttnar på kvarteren och tycker att allt bara dör ut så fort.
Hur är invånarna i Hidden Springs? Jag är ganska "ytlig" och föredrar snygga simmar som eventuella partners till mina (spelade i Twinbrook tidigare, KATASTROF!) ..
Tacksam för svar! 
Jag har Hidden Springs och min första fråga blev vilken magi?! Den är som vilken stad som helst, enda skillnaden är att du får en fontän med som kan göra dig yngre om du dricker ur den. Invånarna i staden är inte så olika de simar i de andra städerna. Sjukt besviken på den staden!
Från en skala ett till fem får den staden en 2a i betyg av mig. Då är Lunar Lakes bättre och känns lite mer påkostad så att säga.

Hidden Springs var den första värld jag har köpt och tycker verkligen om känslan i världen med den lite råa skottska landskapet med mycket varierad terräng. Någon magi eller overklighet som man lätt kan tro har inte jag märkt av alls. Har spelat väldigt länge på den världen och tycker den är värld pengarna utan tvekan!
Om jag ska betygsätta Hidden Springs så får den en 4:a, det är lite för få ytor för större tomter, men tycker verkligen om världen!
Okej, tack för era svar! Verkar vara väldigt blandade åsikter så jag får väl helt enkelt prova själv!
Ska ladda ner det nu. Återkommer senare!