The Sims iFokus

The Sims

Etikettfusk
Läst 21035 ggr
yoanna
9

Ändra ansikte skapad sim!

Har precis gjort en simgubbe som blev så otroligt ful insåg jag när jag hade sparat, finns det något fusk som gör att man kan ändra en sims utseende, alltså ögon och ansikte? Tungan ute

[SallysPigge]
9

Hm, det ska det finnas då jag gjoer det ängång råkade radera hudfärgen på min så hon blev svart. Minns doch inte vilket. Men det finns en Fusk-artikel, kolla där.

Smullis
4

Plastikkirurgi om du har Husdjur :)

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

yoanna
2

#1 Okej ska kolla om jag hittar där:)

På tal om Svart hudfärg så hämtade jag hem en simstjej från Exchange igår och när hon är i "korgen" där alla hushåll finns så är hon vit men när jag väl ska spela henne (har då satt in henne i ett hem) så är hon helt kolsvart :O

[SallysPigge]
3

#3 Hudfärgen fungerar antagligen inte då så hitta fusket så kan du fixa henne med :-)

Kajzza
10

testingcheatsenabled true sedan håller du ner shift och klickar på din sim, välj ändra sim i simgöraren eller vad det nu heter.

:)

Minecraftserverägare, mamma, fru, 40+, knasboll, djurägare, tokstolle  och knäppgök!

IPadress till svenska servern Jaxbo: jaxbo.mcdl.us

saga020108
0

Motherlode sedan klickar du på simmen när du håller nere shift och trycker på alternativet ändra sim i CAS

saga020108
0

Oj fel menade testingCheatsEnabled true Skäms

saffran123
4

Som #5: Skriv in TestingcheatsEnabled true i fuskrutan och Tryck på "Gör om sim i Skapa en sim" och kan du ändra vad du vill :D

//Fanny Cool

Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!

'Live, Love and Laugh when you are young'

Kebab-Eme
1

Kapar lite här (tror jag att jag gör iaf? xD) Jag har två gubbar i min familj och jag vill ändra den ena gubben med detta fusk men det fungerar bara med den ena som jag inte vill ändra, vad är felet? :s

KöttbulleKorv