The Sims iFokus

The Sims

Etikettövrigt
Läst 1822 ggr
eeeliiinnn
0

GAAAAH SUR!

Spelat hela dagen utan fusk och haft as kul, tills datan börjar lagga och den stängs av.. och självklart har jag inte sparat i mellanrum så IM SO MAD RIGHT NOW. är det någon mer som varit med om det? D:

Scorpio97
0

Många gånger. Har haft lite problem nu sen jag installerade Övernaturligt. Den hackar lite, funkar några minuter sen stängs spelet av. Efter ett par gånger lär man sig att spara varannan minut! xD

Minns en gång när jag spelade tvåan för några år sedan. Hade spelat sex-sju timmar i sträck (mamma var bortrest, hihi), byggt två helt underbara hus och gjort en alldeles perfekt familj. Syrran kommer och vill ha datorn. "Okej, ska bara spara först" tänker jag. Klickar på avsluta, den vanliga rutan "Vill du spara innan du avslutar? Ja/Nej" kommer upp. Vet inte vad som gick fel i min hjärna, men jag trycker på "Nej". Sekunden efter när jag insett vad jag gjort så ville jag slå huvudet i väggen typ.

Det borde finnas en funktion som påminner en att spara en gång i kvarten/timmer eller nått. Valfri såklart (:

//Jessie