tvillings koden
Hej är det nå här som vet vad koden heter så man kan få tvillingar?? Och när ska man använda den?
Till vilket sims är de? :)
För e de TS2 behöver du bara slå in "boolprot testingcheatsenabled true" och sen när mamman är gravid hålelr du inne shift och klickar på henne och letar upp "force twins" :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Eller så när mamman är gravid trycker du upp fuskrutan ( Ctrl+c+shift ) och skriver in Forcetwins : )
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
tack för era svar ja det var fr sims 2
Det ända jag gjorde var att den gravida mamman läste barn böcker tittade på barnzonen och dansade till barn musik. Jag hade aldrig fått tvilingar men sen helt plötsligt när jag gjortde detta fick jag det :)
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
jag fick 4 en gång :O utan att fuska :/ vet inte hur de gick till ^^
Jag har försökt få fler än två men har inte lyckats en enda gång under alla dessa år. Den dagen en av mina simmar får trillingar kommer jag bli glad haha.
Roligt med fyra! Ibland händer det =P
Haha ja det va kul, fast jobbigt :P min tjej som vart mamma va tvungen att sluta på jobbet och tånåringen fick hjälpa till jätte mycket hemma och sen andvände jag barnmorska varje gång min tjej va tvungen att hjälpa hennes andra barn med läxor ^^
Så i den familjen är dom Först mamma(Lisa) och pappa(Kevin) sen deras äldsta dotter (Liv) sen ett lite yngre barn (Hugo) och sen fyrlingarna (Edvin, Liam, Alea och Alice) ganska många x)
hur gör man i 3an då !?
Då kan du få upp till en viss poäng av önskningarna och sen köpa den som gör att du har större chans att få fler än 1 barn, fick trillingar 2 ggr irad med den i samma familj :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Du kan göra tjejen gravid och sedan göra henne nöjd dvs att hon inte är hungrig eller behöver bada osv och låter henne dansa till barnmusik. Så fick jag trillingar, juste och så hade jag köpt befruktnighets önskning, gör man detta får man ganska lätt trillingar har jag märkt :)
#9 Man måste inte fuska man kan bara få dem att läsa barn böcker lyssna på barn musik elr titta på BarnZoonen ;)
Mvh Stephanie
Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus
Men vad tusan, mina simmar är alltid nöjda och glada och har ökad fruktbarhet men det kommer ändå aldrig några trillingar! Vilket sätt *gruff*
Mumsa i din sim meloner och äpplen med så fungerar det nog, min fick 3 en gång av det.
#13 ärinte det för att öka chanser för ett specifikt kön på barnet? Meloner ökar väl chansen för flickor och äpplen för pojkar, tror jag det var =)
Jo det kanske det är :-) Men hon gjorde allt som påverkar graviditeten och hon fick 3 :-)
När jag vill ha tvillingar är det bara för simmen att kolla på Barnzonen så mycket så möjligt.
Vad är barnzoonen?
Kanske är lite efterbliven har the sims 3
Mvh Kaninsköld
Mina simmar får tvillingar typ hela tiden .. :? Utan att fuska! o.O
#17 Det är en TV-kanal i sims. Man klickar bara tv:n >titta på >barnzoonen

#19 ok tack

Mvh Kaninsköld
Jag brukar köpa en sån här önskan av "lycko-poäng" tror den heter Fruktbarjetsbehandlingen eller så (kommer tyvärr inte ihåg vad den heter just nu) sen så får min sim dansa till barnmusik så gott som hela graviditeten sen så är det 99% chans att du får tvillingar eller trillingar. Fast jag får mest trillingar lite iritterande då jag vill ha tvillingar :)
Klart att laxen ska ha en jolle
Låter intressant att få tvillingar, vill gärna testa. Vilken kod ska man använda på TS3 Kvällsnöjen? :)
#21 Om du skippar fruktbarhetsbehandlingen men gör som vanligt med barnmusik, barnkanalen och läsa barnböcker så är det större chans att du får tvillingar istället för trillingar.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Jag brukar aldrig dansa till barnmusik med mina simmar eller liknande, men om en förälder köper fruktbarhetsbehandling är det stor risk för tvillingar. Men om båda har det blir det nästan alltid trillingar för mig.
Always <3