Hjälp dom kan inte sova!!!!
När mina simmsar i min legacy familj ska sov så studsar dom bara ur sängen.Jag har försökt att flytta dom och då kunde dom sova men inte gå in i köpläget det stod bara att flytt pågick i flera dagar.Så någon som vet vad jag ska göra?
skriv in detta fusk :) resetsim [simens förnamn] [simens efternamn] så borde det funka :D
Klart att laxen ska ha en jolle
#1 det har jag redfan testat och det fungerade inte helller
# 2 va synd då vet jag faktiskt inte :(
Klart att laxen ska ha en jolle
använd alwaysallowbuildbuy on
så kan du gå in i köp och byggläget när du vill t ex när det brinner :D
Medarbetare på Pokémon iFokus
Är den en säng som du har laddat ner själv? för vissa objekt funkar tyvär inte att använda..och då blir det en sån bugg..hade också det problemet med en säng..slutade med att jag tog bort den
#5 nä har aldrig haft något nerladdat och det fungerar inte med någon säng
#4 tack!!!Det borde ju fungera ska testa
men är det någon som har något annat tips för jag vill inte fuska något med den här familjen helst.Men om ingen kommer på något får jag väll göra det..
Du har säkert redan kollat detta, men det skadar inte att vara på den säkra sidan och fråga!
Har du TV, stereo eller något annat som låter i samma rum som sängarna står?
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#9 nej och dom kan flyga upp och hamna ganska långt ifrån sängarna inte alls som när dom blir störda
#10 Aha! Ska googla lite och se om jag hittar något 
Hittade denna tråd! Detta kan vara värt att testa (utdrag från tråden jag länkade till):
"I also ran into this problem. When I left the military career and joined the inventing career my Sim would no longer sleep in his bed. Instead when he went to sleep he would end up at the base of the bed almost immediately. I could still nap on the bed and when I checked the dresser I did not find any clothes for sleeping in so I went and got a makeover from the stylists. After my makeover I had sleepwear and was able to sleep in the bed again. It looks like what happened is that when I got my new job my sleepwear did not transfer over to my Sim and could no longer change into the proper clothes for my Sim to sleep. That is why I could nap above the covers but not sleep in my bed. I hope this helps."
#12 nä det hjälpte inte heller dom kunde redan byta om till sovkläder.Och jag gick ändå till stylisten och fixade nya pjamasar.
#4 när jag skrev in det fusket står det bara okänt kommando.
nä nu fungerade det igen man var bara tvungen att skriva in tetingcheatsenabled true
men det hjälper inte för jag vill inte göra så bara för att bygga jag vii kunna flytta tillbaka dom till tomten tom började på.Någon som vet hur..Det går inte att gå in i ändra stad heller