Fulutmaning - Drummer
I den här tråden tänkte jag att vi skulle följa släkten Drummer fram i tiden ;) … Jag tänkte så iallafall :D OBS! Alla bilder tar jag med min Mac Book Air från min sims.dator som inte har något internet.. Så alla bilder kanske inte är i så bra kvalitet… Men men :D
Släktens grundare heter Bianca Drummer, en riktig drömmare :) Hon flyttade från den stora staden Brigdeport till den lilla fina och tysta staden Riverwiev, eftersom hon inte kunde betala hyran för hennes maffiga tak-lägenhet. Då sålde hon alla möbler snabbt för billig peng och flyttade på samma dag till Riverwiev. Allt hon hade fått var 16 000§ av alla hennes lyxiga möbler och takvåning. Men det räckte iallafall till en liten stuga ute på landsbygden så hon tog sina saker och köpte stället :) Där skulle hon slå rot och hennes släktträd växa och bli allt större.
Bianca hade varit Klumpig ända sedan hon var liten, fast det stoppade henne inte så värst mycket för hon var väldigt Lätt imponerad och ville se världen, nya människor och upptäcka nya ställen. Allt var nytt i Riverwiev! En sak hon alltid hade hatat var vatten, att behöva simma och bada i det… USCH! Lite konstigt att hon var född som en Vattenman, haha ;) Hon var en riktig Hydrofob Bianca, ja men bakom hennes klumpighet visste nog ingen att hon var väldigt Bra på att kyssas, fast det ville hon gärna hålla tyst om tills hon hade hittat den rätta. Hon ville gärna skaffa en familj, och var därför väldigt Familjeinriktad och det skulle hon göra också!
Hennes högsta önskan som hon så innerligt ville uppfylla var att Uppfostra 5 småbarn till tonåringar. Vi får se hur det går, :D
HÄR ÄR DEN EFTERLÄNGTADE BIANCA!
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
en fråga bara: varför tar du inte bilder i spelet?
Medarbetare på Pokémon iFokus
#6: Jo, för att min simsdator där fungerar inte internet och då går det inte att skicka bilderna eller något så då går det bara att ta bilder med min Mac Book Air :) Går inte att komma in på internet med sims-datorn. Så det är därför det är så dålig kvalite … :(
//Fanny 
Inne på The Sims ifokus, Hamster ifokus och Dvärghamster ifokus!
'Live, Love and Laugh when you are young'
jaha, ok :)
Medarbetare på Pokémon iFokus