The Sims iFokus

The Sims

Etikettts3-allmänt
Läst 4262 ggr
0___0
0

Flytta till annan stad!

Hej! Jo jag funderar på om man kan flytta till en annan stad? Skulle va kul att flytta några familjer jag har nu till årstiders nya stad! Men frågan är om det går och hur? :)

BunnyWunny
0

man kan spara familjen eller (och) huset i biblioteket kallas det, då kan man sätta ut en kopia av familjen i en annan stad.

Always <3

0___0
0

#1 Aha okej hurdå?

hanna-linnea
0

Det kommer inte en ny stad till årstider.Rynkar på näsan Men du kan flytta simmar till andra städer. Du går till ändra stad. Sedan ifall du trycker på huset där familjen bor ska du kanna trycka på något i stil med "kopiera hushållet". Då kommer familjen sparas som en kopia då är det bara att flytta in familjen i en annan stad. Hoppas du förstod och att jag kunde hjälpa dig! Glad

SimsBrooke
0

Jag testade att flytta familjen Jones som ni kan läsa om här på ifokus(och bloggen). Jag testade att flytta familjen jones till en annan stad men när man flyttar en familj hänger inte hela släktträdet med. Bara delar av släktträdet kommer med.. 

Och som #3 säger så kommer inte det komma en ny stad till årstider. I de klipp och livesändningarna så spelar dem i Sunset Valley

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

0___0
0

Jah vad tråkigt :( Ville ha en ny stad :(